မမ

Saturday, January 3, 2009

က်ေနာ္ၾကည္ ့ေနတာၾကာျပီ... အဲဒီေကာင္မေလးကို


က်ေနာ္ၾကည့္ ့ေနတာၾကာျပီ...အဲဒီေကာင္မေလးကို
အခ်ိန္ေတြကိုတြက္ၾကည့္ရင္ ၂ ႏွစ္နီးပါးရွိေတာ့မယ္
သူ႔ဘ၀ကိုျဖတ္သန္းပံု... သူ႔ရင္ထဲမွာဘာေတြရွိလဲ
က်ေနာ္သိခ်င္ေနခဲ့တာ.. ၾကာေနျပီ.. အေတာ္ၾကာေနျပီ
ဒါေပမဲ ့ေကာင္မေလးက သက္ရွိလူသားတစ္ဦးလို ့ေတာင္
က်ေနာ္႕ကိုရွိတယ္လို ့မထင္ခဲ ့ဘူးဗ်ာ..........................။
ေကာင္မေလးနဲ ့ဆံုေတြ႔တိုင္း က်ေနာ္႕အနားမွာ အေဖၚေတြပါစျမဲ
ေကာင္မေလးၾကည့္လိုက္ရင္ လွဳပ္လိီလွဳပ္လဲ့ ပိုးသားလိုႏူးညံ့လွတဲ့
သူ ့ဆံပင္ရွည္ရွည္ေတြကသူ ့ရဲ ့အေဖၚေတြလိုပဲ..................။
အရွိန္အ၀ါတစ္မ်ိဳးနဲ ့သူျဖတ္သြားတိုင္း က်ေနာ္ရင္ေတြေႏြးကနဲ
ေကာင္မေလးရဲ ့မ်က္၀န္းေတြကို က်ေနာ္ေငးၾကည္ ့ခ်င္ခဲ ့တယ္
ေကာင္မေလးရဲ ့ဆံပင္ရွည္ရွည္ေတြေပၚ က်ေနာ္ျမတ္ႏိူးတယ္
ႏွင္းဆီျဖဴေလး တစ္ပြင့္စိတ္ကူးနဲ ့တင္ၾကည့္ဘူးတယ္
က်ေနာ္ ေကာင္မေလးကိုခ်စ္ေနတာလား................။
က်ေနာ္အေျဖရွာလို ့မရခဲ ့ဘူး.... ဒီအတိုင္းေလးျငိမ္းခ်မ္းေနတဲ ့
ေကာင္မေလးနားမွာ.. က်ေနာ္စိတ္ကူးနဲ ့လမ္းေလ်ာက္ခဲ့ဘူးတယ္

ဟိုအရင္ေလာက္ ေကာင္မေလး မလွေတာ့တာ စိတ္ကူးထဲမွာေတြ ့ရတယ္
ဘယ္အရာကိုမွ တပ္မက္မွဳမရွိတဲ ့ေကာင္မေလးရဲ ့မ်က္၀န္းေတြဟာ
ဘယ္အရာေတြနဲ ့မွ အသက္၀င္ေျပာင္းလဲလာမွာလဲ က်ေနာ္သိခ်င္ေနခဲ့တယ္
ဘယ္အရာေတြက ေကာင္မေလးကို အံ့ၾသေပ်ာ္ရြင္ေအာင္ လုပ္ေပးႏိုင္မွာလဲ
က်ေနာ္တကယ္ပဲ... ေကာင္မေလးအတြက္ လုပ္ေပးခ်င္ပါတယ္
တစ္ေန ့ေပါ ့ေမြးေန ့တစ္ခုအတြက္ အေသြးအေရာင္စံုတဲ့ ႏွင္းဆီပန္းေတြ
တစ္ေပြ ့တစ္ပိုက္နဲ႔ က်ေနာ္လမ္းေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္
ေကာင္မေလးနဲ ့ဆံုေနက်ေနရာမွာ ေကာင္မေလးအရိပ္ကေလး
က်ေနာ္ေတြ ့ေနရျပီ .... အမွတ္မထင္ဆံုလာတဲ ့ေကာင္မေလးရဲ ့
မ်က္၀န္းေတြက ေပ်ာ္ျမဴးျခင္းနဲ ့အေရာင္တစ္လက္လက္ ျဖာထြက္ေနတယ္
က်ေနာ္ျမတ္ႏိုးတဲ ့လွဳပ္လီလွဳပ္လဲ ့ဟန္ေလးေပ်ာက္ျပီး ေျခလွမ္းေတြကတက္ၾကြေနတယ္
က်ေနာ္ကိုျပံဳးၾကည္ ့ေနတဲ ့ေကာင္မေလးရဲ ႔ ပါးျပင္ေပၚကပါးခ်ိဳင္ ့ေလးႏွစ္ဖက္ကို
ပထမဦးဆံုးအၾကိမ္ေတြ ့ခြင့္ရတဲ ့က်ေနာ္အံ့ၾသ မွင္တက္ေနမိတယ္
က်ေနာ့္ကို ဘယ္တုန္းကမွရွိတယ္လို ့မထင္ခဲ ့တဲ ့ေကာင္မေလးက
က်ေနာ္ေရွ ့မွာ ေျခအစံုကိုရပ္လာတယ္.... ခ်ိဳရီရွတတဲ ့အသံေလးနဲ ့
အဲေလာက္လွတဲ ့ႏွင္းဆီေတြ... ဘယ္ကမ်ားရွာေတြ ့ခဲ ့သလဲတဲ ့
က်ေနာ္အလိုလို၀မ္းနည္းလာတယ္... ေကာင္မေလးလက္ထဲကို ႏွင္းဆီေတြ
ေပးခဲ ့ရင္း.. က်ေနာ္ဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္.......................
သက္မဲ ့ႏွင္းဆီေတြရဲ ့ေအာက္မွာက်ရံွဳးခဲ့ ရတဲ ့က်ေနာ္ေလ
ရင္ထဲမွာ ရွက္ရြံမွဳ ့သိမ္ငယ္မွဳနဲ ့အတူေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ့.... လွဳပ္လီလွဳပ္လဲ ့
ေကာင္မေလးကို က်ေနာ္အရမ္းခ်စ္တယ္ဗ်ာ................။

မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 1:54 AM :: 0 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------