မမ

Friday, January 30, 2009

မမနဲ ့ေဒၚၾကီး



ေနမေကာင္းတာေလာက္ က်မဘ၀မွာ စိတ္ညစ္တာမရွိေတာ့ဘူး လတ္လ်ားလတ္လ်ားသြားလို ့မရသလို ေနရ ထိုင္ရတာ ဘာတစ္ခုမွကို အဆင္မေျပဘူးရွင့္ အနားမွာရွိေနတဲ့ ေဒၚၾကီးကို က်မအတြက္ ေဖ်ာ္ရည္သြား၀ယ္ေပးပါဆိုေတာ့ .... ေအး ....တဲ ့..... ဘာေသာက္မလဲတဲ ့ပုလဲကြန္ဒိုေအာက္မွာဖြင့္တဲ ့ ဆိုင္သစ္မွာ က်မေသာက္ေနက် လမုသီးေဖ်ာ္ရည္ဆိုေတာ့ မဟုတ္တာေအ... ငါမၾကားဘူးပါဘူးတဲ ့...
အနားမွာရွိတဲ ့မၾကီးကသိတဲ ့အတိုင္း တစ္ခြိခြိလုပ္ေနလို ့မလတ္... ေခၚေပးစမ္းပါဟာ မလတ္က ၀ယ္ ေနက်..... ေသခ်ာေအာင္ သူ ့ေမးၾကည့္မယ္ဆိုေတာ့ မၾကီးကသူ ့ ့့့့ပထုတ္တာသိတယ္ ။ ခဏေနေတာ့ မလတ္.... နင္ေသာက္ေနက် ေဖ်ာ္ရည္ေသာက္ခ်င္တယ္ဆိုေတာ့ လမုသီးေဖ်ာ္ရည္ ေလတဲ ့ အဲလို ခ်ိတ္ဆက္မိတာ..... မၾကီးက သတင္းပို ့ထားျပီေလ.... ေဒၚၾကီးက ဇေ၀ဇ၀ါနဲ ့ေအးေလတဲ ့....။ ၀ယ္ေပးမယ္တဲ့။ မ လတ္က က်မကို ေခါက္ဆြဲေၾကာ္တစ္ပြဲပါ၀ယ္လာတဲ ့.....။ ဘာသားနဲ ့လဲဆိုေတာ့... ေသခ်ာေျပာ.... မလတ္က ၀ယ္ခိုင္းတာဆို သိတယ္ စားေနက် ၾကက္တစ္၀က္၊ ၀က္တစ္၀က္တဲ ့ေဒၚၾကီးက.... မဟုတ္တာဟယ္.... ။ နင့္ဟာက.....။ဆိုေတာ့... ၀က္သားနဲ ့ဆို အီလို ့က်မအဲလိုစားေနက်..... ေျပာလိုက္တာနဲ ့သိပါတယ္ဆိုေတာ ့ ေဒၚၾကီး ထီးေလးေဆာင္းျပီး ထြက္သြားတယ္...။ က်မ နဲ ့ မလတ္ ရီတာေလ ေခၽြးျပန္ျပီး အဖ်ားေတာင္က်တယ္......။
မၾကာဘူး စားပြဲထိုးေလးတစ္ေယာက္နဲ ့ျပန္လာတယ္ မၾကီး က က်မကို ေအာက္ထပ္ အတင္းဆင္းခိုင္းတယ္..... ။ နင္ဆင္းေျပာတဲ ့မရွက္ဘူးလား..... အကုန္သိေနတာတဲ ့....
က်မေအာက္
ေရာက္ေတာ့ ေဒၚၾကီး က်မ၀ယ္ခိုင္းတာေရာ ဆိုေတာ့ ေကာင္ေလးက အဲဒီေဒၚၾကီးေျပာတာ နားမလည္လို႔ ဆိုင္ရွင္က အမတို ့ကိုလိုက္ေမးခိုင္းတာတ့ဲ...... ့ဘာကိုလဲ ဆိုေတာ့ ေကာင္ေလးကေခါင္းကုတ္တယ္ အမ... ဘာေဖ်ာ္ရည္၀ယ္ခိုင္း တာလဲတဲ ့ က်မကိုျပန္ေမးတယ္....။ ငါဖ်ားေနလို႔ မက္မုံသီးေဖ်ာ္ရည္ရွိလား ေမးခိုင္းတာေလဆိုေတာ့ ေကာင္ေလး တစ္၀ါး၀ါးရီတယ္..... ။ ဘာရီတာလဲဆိုေတာ့ အေဒၚၾကီးက လမုသီးေဖ်ာ္ရည္လို ့ေျပာတယ္အမရဲ႕ ဒီအိမ္က အမက ၀ယ္ေနက်တဲ ့...။ ဘယ္လိုေမးေမး အဲလိုပဲေျပာလို ့ ဆိုင္ရွင္ေရာ က်ေနာ္တို ့ေရာအူနာေနျပီတဲ ့။
က်မတို ့အေၾကာင္းရိုးေန တဲ ့ေဒၚၾကီးကမ်က္ေစာင္းထိုးတယ္ ။ က်မကို ေခါက္ဆြဲကိုလဲ ၾကက္နဲ ့တစ္၀က္ ၊ ၀က္နဲ႕တစ္၀က္ ခြဲေၾကာ္ေပးရမယ္တဲ ့။ အယ္.... မဟုတ္ပါဘူးဟယ္ ။ ၀က္သားလဲစားခ်င္ အီလဲအီလို ့ ၾကက္သားနဲ ့ေရာေၾကာ္ခိုင္းတာပါ ဆိုေတာ့ေကာင္ေလးက ေဒၚၾကီး ေတာ္ေတာ္ေနာက္တယ္ဆိုျပီး တစ္ခြီးခြီးရီတယ္ ။ က်ေနာ္လာပို ့ေပးမယ္တဲ ့။ ေဒၚၾကီးကေတာ့.... ေအးပါ... ငါမွားလို ့ပဲ ထားလိုက္ပါတဲ ့၊ ေကာင္ေလးျပန္သြားေတာ့က်မတို ့ေတြရီတာ၀က္၀က္ကြဲပဲ ။ ေဒၚၾကီးကေတာ ့စူပြစူပြေပါ ့.....
တစ္ခါ တုန္းကလဲ ရပ္ကြက္လူၾကီးက အလႈခံံလာတယ္..။ က်မနဲ ့ ေဒၚၾကီးပဲရွိေတာ့ ေဒၚၾကီးက ိုက်မက ကေလးေတြမရွိဘူးေျပာ ဆိုေတာ့
ေဒၚၾကီးကို ေမးရင္ ဒီအိမ္မွာ ကေလးေတြ အုပ္ခ်ဴပ္တာ လူၾကီးေတြထက္ ပိုေတာ္လို ့ေျပာဆိုေတာ့ ....
ေဒၚၾကီးက လူၾကီးေတြ အသံုးမၾကလို ့ဆိုျပီး တစ္လြဲေျပာေတာ့ ညေနအိမ္ကိုလာတိုင္တယ္... ။ အေမက ၾကင္သန္းက က်ပ္မျပည့္ လို ့ပါလို ့ေတာင္းပန္တယ္...။ သူ ့သမီးေတြလက္ခ်က္ဆိုတာအေမသိတာေပါ ့....။
မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 11:51 AM :: 2 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------