မမ

Saturday, January 10, 2009

ဘယ္သူအလွဆံုးလဲ.....




က်မတို ့ညီအမေတြ ညဘက္ဆို လူစံုရင္ ဘာရယ္မဟုတ္ ေတာင္ေျပာေျမာက္ေျပာ သိပ္ေျပာတာ.. က်မကအဆိုးဆံုး...
ငယ္ငယ္တံုးက အိမ္မွာေျပာဖူးတယ္
"မမကေတာ့ အရမ္းခ်စ္လာရင္ လိုက္စကားေျပာမွာပဲေနာ္ ..... အေမ ၊
ျပီးရင္ အေမ့ကို လိုက္ေတာင္းခိုင္းမယ္"ဆိုေတာ့...

အေမက "မမ..နင္..ေတာ္ရံုေကာင္းတယ္"တဲ့...က်မအမေတြက.... တစ္၀ါး၀ါးရယ္တယ္။
အမလတ္က ေတြးေတြးဆဆနဲ ့"အေမရယ္ ..... လိုက္ေတာင္းေပးလိုက္ပါ
ကမၻာမေက်ာ္ရင္ေတာင္မွ... ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ ေက်ာ္မွာေသခ်ာတယ္"တဲ ့.....
ျပီးေတာ့ဆက္ေျပာတယ္

"က်မသားကိုေမးပါရေစဦး.. သူသေဘာအတိုင္းျဖစ္ေစရပါမယ္လို ့ျပန္ေျပာရင္........နင္ဘာျပန္ေျပာမလဲ"တဲ ့...
"အန္တီရယ္ စဥ္းစားပါေစ သူ႕ဘ၀တစ္ခုလံုးကို ပဲ ့ကိုင္မယ့္ ပ႕ဲကိုင္ရွင္... ၊
သူရဲ ့အရွင္သခင္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ရမွာဆိုေတာ့ ေအးေဆးေဆး စဥ္းစားပါေစလို ့ေျပာခဲ ့မယ္"..လို႔ ..က်မကေျပာေတာ ့.....
သူကထပ္ျပီး
"အဲ.. နင့္ကိုျငင္းလိုက္ရင္ေရာ"တဲ ့...........
က်မက"က်မစိတ္ရွဳပ္လာျပီ...ျငင္းဦးမလား..ျငင္းဦးမလား"ဆိုျပီး.....
နားရင္းသံုးခ်က္ေလာက္ အုပ္ခဲ့ မယ္ဟာ"ဆိုေတာ့.................မၾကီးက ရယ္တာေကာ္ဖီခြက္ေတာင္ ေမွာက္က်ပါတယ္ဆို..........။မငယ္က "အေမၾကားတယ္ေနာ္... သူေသမယ္ဆိုေတာင္ လိုက္မေတာင္းေပးနဲ ့...ရာဇ၀င္မွာစာတင္မယ္႕ ...မမ"...တဲ ့........
အေမကျပံဳးရင္း"ေတာ္စမ္းပါ မဟုတ္မဟတ္ေတြ လူၾကားလို ့မေကာင္းဘူး"တဲ ့....
မလတ္က"နင္ဘယ္လိုလူမ်ိဴးကိုေရြ းမွာလဲ"တဲ ့.........
"က်မ...ဒိန္းကနဲျဖစ္မယ့္လူေပါ ့"ဆိုေတာ့....
မငယ္က"အေျမာက္ထုတဲ ့လူလား"တဲ ့.....ကဲၾကည့္....အဲလို..
"ရင္ကိုဒိန္းကနဲ ျဖစ္ေစတယ္...ဆိုတာေလ"လို ့က်မေျပာေတာ့..........
အမလတ္က"ငါမေန ့က လူတစ္ေယာက္ကိုျမင္တာ ဒိန္းကနဲေတာင္မဟုတ္ဘူး ဒိန္းဒိန္းနဲ႕ေတာင္ ျဖစ္တယ္တ႕ဲ ့..........."
ဘယ္သူလဲလို႔ ၀ိုင္းေမးၾကေတာ့"မေန ့က က်ဴရွင္ဆင္းေတာ့ ငါတစ္ေယာက္ထဲျပန္လာတာ..... ငါလမ္းထဲ၀င္လာေတာ့ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္က ေလွ်ာက္လာတဲ့ေကာင္ေလး"တဲ့..
"တစ္လမ္းလံုးသူနဲ ့ငါႏွစ္ေယာက္ထဲသိလား... ငါေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေတြေအးျပီး...ရင္ထဲမွာတဒိန္းဒိန္းနဲ ့"တဲ ့....
ဘုရားေရ.....က်မတို ့သူ ့အနားတိုးရင္း..."မလတ္ အဲဒါဘယ္သူလဲ"လို ့ျပိဳင္တူေမးေတာ ့..
"ဟိုသံုးျခံေက်ာ္က ၀တုတ္ေလဟာ..."တဲ့..........
"ေသစမ္း...ေသစမ္း" ဆိုျပီးသူ ့ကို၀ိုင္းရိုက္တယ္..
အရူးေလ..အဲဒီေကာင္ေလးက
ေကာင္မေလးေတြေတြ ့ရင္ ခါးကိုေျပးဖက္ လြယ္အိတ္လိုက္ဆြဲ..အက်ီ လိုက္ဆြဲတဲ ့အရူးေလးေပါ့...
မငယ္က"အေမရယ္..အေမလိုက္ေတာင္းေပးလိုက္ပါ..ျငင္းမယ္မထင္ဘူး"ဆိုေတာ့..
မလတ္ရယ္.."စိတ္ဆိုးလိုက္တာ..ေတာင္းစရာလား"တဲ ့
မငယ္က "မမ...နင္ခ်စ္သူရွာရင္ လြယ္လြယ္ေလး ငါေျပာရင္ယံု... ဒိန္းဒိန္းေတာင္မဟုတ္ဘူး...
နင္တစ္ကိုယ္လံုးေတာင္ တုန္သြားဦးမယ္"တဲ ့............
ၾကပ္ျပီဆိုတာသိေပမဲ ့က်မက "ေျပာေလအၾကံေကာင္းရင္ လက္ခံရမွာေပါ ့"ဆိုေတာ့...........
"တရုပ္နဂါး ကတဲ ့အခ်ိန္ေလဟာ..ဘင္ထုတာဒိန္း...ဒိန္း ေတာင္မဟုတ္ဘူး ခ်မ္းခ်မ္းေတာင္ပါတယ္"တဲ့။
မုန္းလိုက္တာမငယ္ကို........:P"
"စကားေနာက္ တရားပါ"လို ့အဘြားကဆိုတယ္....

ဒီႏိုင္ငံေရာက္ေတာ့ ဒီနိုင္ငံႏွစ္သစ္ကူးတိုင္းဖုန္းဆက္ျပီး.. မငယ္နဲ ့ရယ္ၾကတယ္
တစ္ေန ့က်မတို ့ေၾကးအိုးသြားေသာက္ၾကတယ္... သံုးေယာက္သားေလ
ကားရပ္ထားတာ ဆရာစံလမ္းရဲ႕ေနာက္ကသာယာ၀တီလမ္းထဲမွာ
ကားနားကိုေလွ်ာက္ျပန္လာတဲ ့လမ္းကေလးကေမွာင္တစ္ ၀က္လင္းတစ္၀က္နဲ ့
ခပ္ေခ်ာေခ်ာေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ လမ္းေလွ်ာက္လာတယ္...
က်မကၾကပ္ရေအာင္ဆိုေတာ့ အားလံုးက အိုေကေပါ ့....
အဲေကာင္ေလးကက်မတို ့အနားေရာက္ေတာ့
"အရမ္းလွတယ္"တဲ ့..ေျပာေျပး ေျပးတာ...
ေယာက်ၤားေတြမ်ား တစ္ေယာက္ထဲ ဘယ္ေတာ့မွသတၲိမရွိဘူးယံု........
က်မတို ့သံုးေယာက္ ေနာက္ကလိုက္ျပီး က်မကသံုးလွမ္းေလာက္ေျပးလိုက္ျပီး သူ ့အိတ္ကိုဆြဲလိုက္တယ္
"ဒီမွာ ဒီမွာ"..ဆို...ေတာ့
"ဗ်ာ...ဗ်ာ...ဘာျဖစ္တာလဲ"တဲ ့
"နင္လုပ္တာ ဒီမွာျပႆနာတက္ေနျပီ နင္ရွင္း....."လို ့က်မေျပာေတာ့...
ျပာျပာသလဲ "က်ေနာ္ဘာမွမလုပ္ဘူး"တဲ ့
"နင္ အခုပဲ ငါတို ့ကိုေျပာတယ္ေလ.အရမ္းလွတယ္လို ့.."
က်မအမေတြက..."ဟုတ္တယ္သူေျပာတယ္.. ေသေသခ်ာခ်ာ ဒီနားနဲ ့ၾကားတာ"ဆိုေတာ့...
ေကာင္ေလးက "အင္းေလ....အဲဒါဘာျဖစ္လဲ"ေျပာရင္းသူ ့အိတ္ကိုျပန္ဆြဲတယ္...
မမေလ...မလႊတ္ပါဘူး ထြက္ေျပးမွ က်မတို ့ေတာင္တစ္မ်ိဳးထင္ခံရဦးမွာ
"ငါတို ့က သံုးေယာက္ေလ နင္ဘယ္သူ ့ကိုေျပာတာလဲ"လို ့ခပ္တည္တည္နဲ ့က်မေမးေတာ့
"ျပႆနာပဲ"တဲ ့..
"နင္ေျပာလိုက္ျပီးတာပဲ".. အမေတြကို တစ္ေယာက္ျခင္းလက္ညိွဳးထိုးျပီ
"သူလား....သူလား....ငါလား"ဆိုေတာ့..
"ျပႆနာမရွာနဲ ့ဗ်ာ"တဲ ့........
"ငါတို ့အခုရန္ျဖစ္ေနျပီ အဲဒါနင္လုပ္တာ"ဆိုေတာ ့..
အမလတ္က..."ငါကဖိနပ္အသစ္နဲ႔"တဲ ့ဘာမဆိုင္ဘူး...
မငယ္ကိုလက္ညိွဳးထိုးျပီး"သူက ဖိနပ္အေဟာင္းၾကီးစီးထားတာ ျပတ္ေတာ့မွာ" တဲ ့...
က်မက "ငါကအိတ္အသစ္ မေန ့ကမွ၀ယ္တာ တစ္ေသာင္းရွစ္ေထာင္ေပးရတယ္..မယံုရင္ေဘာင္ခ်ာျပမယ္" ဆိုေတာ့ "ရတယ္...ရတယ္...မျပနဲ႕" တဲ့..
က်မက.."ကဲပါ..... ေျပာပါ.... ဘယ္သူအရမ္းလွတာလဲ" ဆိုေတာ့...
သူက်မကိုေျပာခ်င္ေနျပီ... သူအိတ္္ကိုလႊတ္ေအာင္လို ့.......
ဒါေပမဲ ့သူေျပာလိုက္တဲ ့စကားေၾကာင့္ က်မလန္ ့ျပီးလႊတ္လိုက္တယ္.......
"က်ေနာ္ ေသေသခ်ာခ်ာ စဥ္းစားျပီး မနက္ မႏြယ္ေလးနဲ ့အေၾကာင္းျပန္မယ္"တဲ ့....
သူနဲ ့ဘာေတာ္လဲဆိုေတာ့.."ဟို ျခံမွာေနတာ သူ႕ေမာင္၀မ္းကြဲ"တဲ ့...
မလတ္က ေသစမ္းဆိုတဲ ့ပံုနဲ ့က်မကိုမ်က္ေစာင္းထိုးတယ္...
အဲဒါ မလတ္သူငယ္ခ်င္း အရင္းၾကီး...
က်မအေလ်ာ ့မေပးဘူး.."ေနာက္ဘာလုပ္လုပ္ စဥ္းစားျပီးလုပ္...ကြဲကြဲျပားျပားေျပာ...သြားေတာ့"လို ့ေဟာက္လႊတ္ေတာ့
ထြက္ေျပးရင္း"စိတ္ခ် တစ္ညလံုး ေသခ်ာစဥ္းစားမွာ"တဲ ့........မုန္းလိုက္တာ...
မလတ္က "နင္လုပ္တာ ငါေတာ့အရွက္ကြဲျပီ... ေသခ်င္တယ္"တဲ ့...
"မေသပါနဲ ့ဦး မနက္ျဖန္ ေအာင္စာရင္းထြက္မွာေလ...နင္ကဖိနပ္အသစ္နဲ ့ဆိုေတာ့ နင္ရမွာပါ"လို ့က်မေျပာေတာ့ စိတ္ညစ္တာေတြေပ်ာက္ျပီး... တိတ္ဆိတ္ေနတဲ ့လမ္းေလးမွာ ညီအမသံုးေယာက္ရဲ ႕ရွက္ရွက္နဲ ့ရယ္တဲ ့အသံ ေတြပ်ံ႕လြင့့္သြားေတာ့တယ္။
ဒါေပမဲ ့မမေလ မမွတ္ေသးဘူး..
ေနာက္တစ္ခါက သူငယ္ခ်င္း ေကာင္မေလးက ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို စိတ္၀င္စားေနတာ...
ညေနေစာင္းဆို က်ဳရွင္သြားဘို ့သူတို ့အိမ္ေရွ ့ကျဖတ္တယ္။
တစ္ေန ့တစ္ေန ့အဲဒီေကာင္ေလးအေၾကာင္း နားပူေအာင္ဖုန္းနဲ ့ေျပာတယ္
က်မက"ငါလာၾကည့္မယ္ဟာ"လို ့ေျပာရင္း ညေနဆိုသူတို႕ ျခံေရွ ့က ခံုတန္းမွာ သူတို ့နဲ ့သြားထိုင္တယ္
က်မကို ၾကည့္ေပးယံုပါ တဲ ့
သူတို ့ခံုတန္းေလးက ေနာက္မွီမပါဘူးဟိုဖက္ဒီဖက္ လွည္ ့ထိုင္လို ့ရတယ္ ဒီဖက္လွည့္ရင္လမ္းထိပ္ဖက္.....
ပံုမွန္ထိုင္ရင္ ေကာင္ေလး သူ႕ျခံကထြက္လာမဲ ့ဖက္...အဲလို..
က်မတို ့ငါးေယာက္ သူငယ္ခ်င္းေတြခ်ည္းပဲ...
အဲလိုနဲ ့က်မသြားထိုင္ျဖစ္တယ္...
သံုးရက္ေလာက္ၾကာေတာ့... ေကာင္ေလး ထြက္လာျပီဆိုတာနဲ ့က်မက ဖတ္ဆို ေနာက္လွဲ ့ထိုင္တာ
သံုးရက္ေျမာက္ေန႕က်ေတာ့ အဲဒီ ေကာင္ေလးပံုမွန္အတိုင္းထြက္လာတယ္..
က်မတို ့ကို ပံုမွန္ဆိုေက်ာ္ျပီး လမ္းထိပ္ဖက္တည့္တည့္ သူဆက္ေလွ်ာက္ရမွာ လမ္းကအရွည္ၾကီး..
က်မတို ့ေရွ ႕ကိုေလွ်ာက္လာတယ္ က်မကေက်ာခိုင္းလ်က္
က်န္တဲ ့သူေတြက ေကာင္ေလးေက်ာ္သြားမွ ဒီဖက္လွည့္မွာေလ........
"ခင္ဗ်ား ဘာသေဘာလဲ က်ေနာ့္လမ္း က်ေနာ္ေလွ်ာက္တာ.. က်ေနာ္လာတာနဲ ့ေနာက္လွည္ ့သြားတာ..ဘာသေဘာလဲ"တဲ ့..
တစ္ကယ္ ့ဘလိုင္းၾကီး..... ရွဳိးေတြမိုးေတြနဲ ့အဲဒီေကာင္ေလးကိုၾကည့္ျပီး.. ...မမေလ..သိတယ္ေနာ္
"ဟိုေလ..အဲဒါၾကိဳၾကည့္တာလို ့" ပါးစပ္ထဲထြက္တာ ေျပာလိုက္တယ္..
"ဘာလဲဗ် ၾကိဳၾကည့္တာဆိုတာ"တဲ့
"ဟိုေလ နင္ အဲဒီတည့္တည့္ ေလွ်ာက္မွာသိလို ့ ငါသိကၡာ မက်ေအာင္ ၾကိဳၾကည့္ထားတာ..ဆိုေတာ့"
ေကာင္ေလးရွက္သြားတယ္....."ဘာသေဘာလဲ"တဲ ့...
"ငါက အကဲျဖတ္" လို ့က်မကေျပာေတာ့..."ဘာကိုလဲ"တဲ ့...
"ဒီမွာ ငါတို ့အထဲက တစ္ေယာက္က နင့္ကို စိတ္၀င္စားလို ့..... ငါက နင္ကိုေလ့လာမွာ..နင္ေနပံုထိုင္ပံု လမ္းေလွ်ာက္ပံု လက္လႊဲပံု... သြားေကာင္းေကာင္းေလွ်ာက္.. မဟုတ္တာမလုပ္နဲ ့ငါၾကည့္ေနမွာ"ဆိုေတာ့
အဲဒီေကာင္ေလး.."ဟာဗ်ာ..." ဆိုျပီးေနာက္လွည့္.. သူ ့ျခံထဲ၀င္သြားတာ ျပန္ကို ထြက္မလာေတာ့ဘူး
ဟားဟားဟားဟား............က်မသူငယ္ခ်င္းေတြၾကားမွာ....စိတ္၀င္စားရင္...မမ..ကိုတိုင္ပင္... ေပါင္းဖို႕ ့မေျပာနဲ ့တစ္သက္လံုး မျမင္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ျဖစ္သြားေစရမယ္တဲ ့... :P
တစ္ကယ္ပါရွင္.........ကဲေအာင္သြယ္လိုရင္ေျပာေနာ္.။

မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 9:39 AM :: 8 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------