မမ

Tuesday, February 3, 2009

ျမန္မာဆိုတာ.........

ျမန္မာဆိုတာ က်မရင္ထဲမွာ ျမန္မာျပည္မွာ ေမြးဖြားတဲ ့သူအားလံုးျမန္မာပါပဲ......။ က်မေျပာခ်င္တာက မူစလင္ရဲ႕ ေရွ ႕မွာ ျမန္မာဆိုတာပါျပီးသားပါ ။လူမ်ိဳးျမန္မာ ဘာသာမူစလင္ က်မေျပာခ်င္တာ ကိုယ့္ဘာသာ က ိုတန္ဘိုးထားဘို ့ပါ ။ က်မတို ့ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြ အျမင္က်ယ္သင့္ေနပါျပီ ။ဗုဒၵဘာသာ ျမန္မာလူမ်ိဳးက ကိုယ္ ့ဘာသာ ကိုယ္ တန္ဘို္းထား မေပ်ာက္ပ်က္ဘို ့တာ၀န္ရွိသလို ဘာသာတိုင္းမွာ တာ၀န္ရွိပါတယ္ ။ က်မဆိုလိုခ်င္တာ မူစလင္ကလဲ ကိုယ႕္ဗလီ လာထိရင္ ကာကြယ္ရမွာပါပဲ ။ ေရႊတိဂံုဘုရားဆိုတာ ျမန္မာေတြရဲ ႕ အေမြအႏွစ္ပါပဲ စီးပြားေရးသမားဆိုတာ ျမန္မာထဲမွာလဲရွိတယ္ ။ မူစလင္ တရုတ္ အကုန္ရွိပါတယ္ ။ သူ ့စီးပြားေရး သူလုပ္မွာပါပဲ ။ စီးပြားေရးသမားရဲ ႕လက္ထဲကို မထည့္သင့္ေသာ စီးပြား မလုပ္သင့္ေသာအရာလို ့က်မေျပာခ်င္ခဲ ့တာပါ ။ ျမန္မာဆိုတာ ျမန္မာျပည္ကို ကာကြယ္ဘို ့ျမန္မာျပည္မွာေမြး ျမန္မာ့ေရေသာက္ ျမန္မာ့ေျမက ိုနင္းခဲ ့တဲ ့သူတိုင္းမွာ တာ၀န္ရွိပါတယ္။ ကုလားလို ့ေရးမိတဲ့က်မ အႏူးအညြတ္ ့ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္ရွင့္..။

ျမန္မာအားလံုးကိုေလးစားလွ်က္

မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 6:45 PM :: 21 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------