မမ

Wednesday, February 4, 2009

စီဗီ




က်မတို ့ငယ္ငယ္ကေလ သူငယ္ခ်င္း ေယာက္်ားေလး အိမ္လာမွာ အရမ္းေၾကာက္တာ...။ သူငယ္ခ်င္း
ဆိုတာမ်ိဴးကလဲ အေၾကာင္းမရွိ အေၾကာင္းရွာျပီး အိမ္လာခ်င္တဲ ့အမ်ိဴး....။ အဲ.... က်မတို ့ေၾကာက္တာ မိဘေတြကို မဟုတ္ဘူးေနာ္.....။ ညီအမေတြနဲ ့ အစ္ကို၀မ္းကြဲေတြကို ေျပာတာ....။ နည္းမ်ိဴးစံု သံုးျပီးေတာ့က ိုၾကပ္တာ.....။ တစ္ေန ့ေပါ့ က်မ သူငယ္ခ်င္း ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ က်ဴရွင္အဆင္း အိမ္ ကို ၀င္လည္တယ္....။ မမရွိလားဆိုေတာ့ မလတ္နဲ ့ေတြ ့တယ္......။ ရွိတယ္ေပါ ့....။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်မက စာအုပ္တစ္အုပ္ကို သဲၾကီး မဲၾကီး အခန္းထဲမွာ ဖတ္ေနတာ..... ။ သူမလာခင္ေလးတင္ မလတ္က သူ ့သူငယ္ခ်င္းအိမ္ လိုက္ဘို ့ေခၚတာ က်မက မလိုက္ခ်င္ဘူး ျငင္းထားတာ ....။ မလတ္က ေကာင္ေလးကို ထိုင္ခိုင္းထားတယ္....။ မေယာင္မလည္နဲ စာဖတ္ေနတဲ့ က်မအနား သူမေယာင္မလည္၀င္လာတယ္....။ ျပီးေတာ့ ျပန္ထြက္သြားတယ္.....။ ေနာက္ေန႕ က်မသူငယ္ခ်င္း ေကာင္ေလး နဲ ့ေတြ ့ေတာ ့.... သူက နင္တို ့ အိမ္လာသမ်ွ ဧည့္သည္ကို ကိုယ္ေရးရာဇ၀င္ ျဖည့္ခိုင္းတာ ဘာေၾကာင့္လဲတဲ ့....။ က်မက နားမလည္ဘူး......။ ရွင္တို ့စဥ္းစားၾကည့္ မလတ္နဲ ့မငယ္ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းျပီး ၾကပ္လႊတ္တာ....။ က်မသူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလး ထိုင္ေနတုန္း သူ့ ့အရြယ္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္လာသတဲ ့.....မငယ္နဲ ့ေတြ ့ခ်င္လို ့ပါဆိုျပီး ...။ ဘာကိစၥလဲလို ့မလတ္ကေမးေတာ့ မငယ္နဲ ့ေတြ ့ခ်င္လို ့လို႔ေျဖတယ္တဲ ့....။ ဘာကိစၥလဲဆိုေတာ ့က်ဴရွင္ကိစၥလို ့ေျဖသတ့ဲ ......။ ျပီးေတာ့ စီဗီ ေဖါင္ျဖည့္ခိုင္းသတဲ ့......။ အဲဒီေကာင္ေလးက က်ေနာ္တို ့အုပ္စုက ဒီအိမ္သြားရင္ စီဗီျဖည့္ျပီးမွ ေတြ ့ ရတယ္ဆိုတာ ေနာက္တယ္ထင္တာ တစ္ကယ္ျဖစ္ေနတယ္.........ဟီး....။ ဆိုျပီးျဖည့္သတဲ ့ အားေတာ့နာတယ္ရွင္ ဆိုျပီး က်မသူငယ္ခ်င္းကိုလ ဲျဖည့္ခိုင္းသတဲ ့.........။ က်မ သူငယ္ခ်င္းကလဲ ဟိုတစ္ေယာက္ေတာင္ ျဖည့္ေနတာပဲဆိုျပီး လိုက္ျဖည့္တယ္တဲ ့.....။ ဟိုတစ္ေယာက္ အရင္ျပီးသြားေတာ့ မလတ္က ဓါတ္ပံုမပါဘူးလားလို ့ရစ္တယ္တဲ ့......။ ေနာက္ေရာက္လာတဲ ့တစ္ေယာက္က ဓါတ္ပံုေတာ့မပါဘူးဆိုျပီး ..... ဟိုရွာဒီရွာနဲ ့မွတ္ပံုတင္မိတၱဴ ထုတ္ေပးသတဲ ့သူျဖည့္ထားတာနဲ ့တိုက္ၾကည့္တယ္တဲ့.......။ ျပီးေတာ့စာရြက္ေတြယူျပီး၀င္ သြားတယ္ ခဏၾကာေတာ့ မငယ္ထြက္လာျပီး ျပံဳးျပံဳးရႊင္ရႊင္နဲ ့က်ဴရွင္ကိစၥ စကားေျပာေနၾကသတဲ ့.......။ က်မသူငယ္ခ်င္း က ရီလဲရီခ်င္ သူျဖည့္ျပီးေပးေတာ့ မလတ္က ေသခ်ာၾကည့္သတဲ ့......။ သူက အရပ္မျဖည့္ထားလို ့ ၅ေပ၁၀လကၼလို ့ထပ္ျဖည့္ခိုင္းလို႔ ျဖည္ ့ရေသးသတဲ့ ....။ အရင္ ေကာင္ေလးက ၅ေပ၈လကၼလို ့ျဖည့္ထားလို ့မယံုဘူးဆိုျပီး အဲဒီေကာင္ေလးနဲ ့ မတ္တပ္ရပ္ျပီး အရပ္တိုင္းခိုင္းတယ္တဲ့ ။ သူ ့ဓါတ္ပံု မပါတာကိုလဲ ရစ္သတဲ ့ ....။ ျပီးေတာ့ စာရြတ္ကိုင္ျပီး၀င္သြားတာ ဟိုေကာင္ေလးေတာင္ သူ႔ကိုႏွဳတ္ဆက္ျပီး ျပန္သြားျပီတဲ ့ ....။ ခဏၾကာေတာ့မငယ္၀င္လိုက္သြားျပီး ျပန္ထြက္လာတယ္တဲ ့.....။ ေကာ္ဖီေတာ့တိုက္သတဲ့.......။ မလတ္က အားနာလို ့ဓါတ္ပံုမပါလို ့ခိုင္လံုတဲ ့အေၾကာင္းျပခ်က္မရွိလို ့အေမကေတြ ့ခြင့္မျပဳဘူးလို ့ ေျပာသတဲ့....... ဆိုျပီး ရႊန္းရႊန္းေ၀ေအာင္ မငယ္ကေတာင္းပန္သတဲ ့.......။ ျခံ၀အထိလဲ လိုက္ပို ့တယ္တဲ ့ ......။ က်မအေမက အရမ္းရစ္တာ......။ က်မအေဒၚေတြက အရမ္းအေပါက္ဆိုးတာ.....။ က်မတို ့ကိုတစ္မ်ိဴးမထင္ပါနဲ႔ ...။ က်မတို ့အိမ္ရဲ႕စည္းကမ္းျဖစ္ေနလိုပါ...ဆုိျပီး......... ျခံ၀အထိ တတြတ္တြတ္ လိုက္ေတာင္းပန္လို ့ ..... သူေတာင္အားနာရသတဲ ့...... ဒီအနားမွာ ၁၅မိနစ္အျမန္ ပုလဲကြန္ဒိုမွာသြားရိုက္ဖို ့အၾကံေပးသတဲ ့ရွင္ .....။ ဓါတ္ပံုေလးပါေတာ့ ရွင္မမမနဲ ့ေတြ ့ခြင့္ရမွာပါ....။ မမလဲရွက္လို ့အခန္းထဲမွာငိုေနတယ္လို႔......။ သနားစဖြယ္ေျပာသတဲ ့.....။ ရွင္တို ့ေတာ့မသိ နားေထာင္ေနတဲ ့က်မတို ့ အုပ္စု...... ငတံုးဆိုျပီး သူ႔ကိုတဖုန္းဖုန္းထုျပီး ရီၾကတာ......။ သူကေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ ့ဟို မငယ္သူငယ္ခ်င္း ေကာင္ေလးလဲ.... ျဖည့္တယ္ေလတဲ ့....... က်မတို ့ရီလိုက္ၾကတာေလ....။ သူေျပာထဲက က်မ၀မ္းကြဲအကိုဆိုတာ က်မသိေနျပီေလ....။ အဲဒါ ငါ့အကို၀မ္းကြဲလဒရဲ ႕ဆိုေတာ့ ....။ ဟာ....... နင့္အမေတြ အဲလို..... ဆိုျပီး ခံုကိုထုထုျပီးရီတာမ်ား မထင္ရဘူးဟာ....... လံုး၀မထင္ရဘူးတဲ ့ .....။ ငါလာမွာ မသိပဲဘယ္လို ဇာတ္တိုက္ထားသလဲတဲ့.....။ နင့္အမေတြ တစ္ခ်က္ေတာင္မရီဘူး ။ ငါပဲ အေသရီခ်င္ေနတာ တဲ့.... စိတ္ထဲကေတာ့ ေဂါက္မိသားစုလို ့....... သူေတြးမိတယ္တဲ ့.....။ သူဒါပဲေျပာႏိုင္ေတာ့တယ္..... ။ သူ ့အျဖစ္ကို...... ရွင္္တို ့ပဲ စဥ္းစားရင္း ရီၾကပါေတာ့...... ေရးရင္းျပန္ေတြးရင္း က်မလဲရီေနျပီ...။ ဟားဟားဟား...... အိမ္ေရာက္ေတာ့ မလတ္ကိုေမးေတာ့ မရီပဲေနပါ့မလားဟ.... ငါအခန္းထဲမွာ အေသရီတာ ေနာက္ဆံုးဘယ္လိုမွသူ ့ကို ထြက္မေျပာႏိုင္လို ့မငယ္ကိုလႊတ္တာတဲ ့.....။ ငါသာဆက္ၾကပ္ရရင္ သူဓါတ္ပံုရိုက္ျပီး ျပန္လာတဲ့အထိ ၾကပ္မွာတ့ဲ ......။ ကဲ..... ၾကံဳဘူးပါရဲ ႔လား.... က်မတို ့ညီအမ..... အဲဒီေန ့ကစလို႔... က်မ သူငယ္ခ်င္းေကာင္ေလးကို စီဗီလို ့ေျပာင္းေခၚၾကတယ္။



မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 7:14 AM :: 7 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------