မမ

Sunday, October 11, 2009

မမ တို႔အတြက္အေမလႊတ္လိုက္တဲ႔ဖူးစာရွင္


မမ တို႔မစြံတဲ့ အဖြြဲ႔အတြက္ အပ်င္းလဲေျပရင္ခုန္လူပ္ရွား ရေအာင္ျဖစ္လာပံုကဒီလိုပါ။
မငယ္ဖုန္းဆက္ လာတယ္။ မျဖစ္မေန ေနရာစီစဥ္ေပးပါတဲ့ ဒီေန႔ေန႔လည္ေလယဥ္နဲ႔ နင္တို႔အတြက္ဖူးစာရွင္တစ္ေယာက္ ပို႔လိုက္တယ္
တဲ့ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဇာတ္လမ္းဇာတ္ကြက္ဆင္ျပီး အိမ္မွာပဲထားပါတဲ့။ ရုပ္ရည္ရူပကာ အေတာ္ကိုေသသပ္လွပျပီး ေနာက္ေၾကာင္းအင္မတန္မွ ကိုရွင္းလင္းပါ သတဲ့ မမနင္လက္မေႏွးေစနဲ႔ ေနာ္တဲ့ ဘုရားေရထူးျခားဆန္းျပား အံ့ၾသကုန္ႏိုင္ဖြယ္ ဘယ္သူနဲ႔ပတ္သက္တာတုန္း လို႔တအံ့တၾသျပန္ေမးေတာ့ အေမရဲ့ခ်စ္လွစြာေသာငယ္သူငယ္ခ်င္း ရဲ့သားၾကီးၾသရသတဲ့ အေနာက္တိုင္းဆန္စြာ ေခ်ာေမာလြန္းလို႔ နင္တို႔ႏွလံုးသားေတြကို သိမ္းၾကံဳးယူမဲ့သူပဲတဲ့။
ေၾကာ္ျငာကအင္မတန္ကို ေျပာင္ေျမာက္လြန္းေတာ့ မမမ်က္ႏွာျပံဳးေစ့ေစ့ကိုျဖစ္လို႔ မညာပါဘူးအမွန္ကိုေျပာတာ အေနာက္တိုင္းဆန္တဲ့
ရုပ္ရည္ဆိုတဲ့စကားလံုးရဲ့ ေနာက္ကိုခ်ဲ့ကားျပီး ေတြးပလိုက္တာ အႏိုဳင္ဂိုးေတြတစ္ဒိုင္းဒိုင္း ပစ္သြင္းေနတဲ့ စီေရာ္နယ္ဒို ခြိခြိခြိ အေမကဘာသေဘာနဲ႔ သမီးမိန္းကေလးေတြ စီကို အေရာက္ပို႔ရတာတုန္း မငယ္အေျပာအရဆိုရင္ေတာ့ ဖိတ္ျခင္းဖိတ္ကိုယ့္အိတ္ထဲကိုပဲလား အိမ္မွာကလဲေသခ်ာၾကည့္ရင္ျပိုင္ဘက္ေတြအားလံုးက ကြမ္းတစ္ယာညက္တဲ႔ထိ အၾကည့္ခံတဲ႔ရုပ္ရည္ ေတြခ်ည္းပဲဆိုေတာ့
ဟာ..မငယ္စကားမ်ားႏွစ္နဲ႔စား အၾကြင္းသံုည လံုး၀ကိုမယံုရဆိုတာေလ မလတ္ကိုဖုန္းဆက္ ေမးၾကည့္မယ္။
“အင္း ..ငါ့ကိုလဲအခုပဲဆက္သြားတယ္ နင္ၾကိဳရမွာ ငါလံုး၀မအားဘူးေနရာရွာထား အိမ္မွာမထားပါဘူး မိန္းခေလးၾကီးပဲဟာ” နီးနီးနားနား ရွာထားလိုက္ဆိုျပီး ဖုန္းခ်သြားေလရဲ့..အင္းေလ ကံေပါ့လို႔ေတြးရင္း ဖူးစာရွင္ဆိုတာက ေခါင္းထဲကို ၀င္ျဖစ္ေအာင္ ကို ၀င္လာေသးတာ အဲလို အဲလို ေၾကာ္ျငာေကာင္းတာ။
အမွန္အတိုင္းပဲ အိမ္မွာေတာ့ လံုး၀ကို မထားခ်င္ပါဘူး လူစိမ္းရွိေတာ့ မမဘံုေပ်ာက္မွာ ဧည့္ခန္းထဲ မွာလဲ အခ်ိန္မေတာ္ ေနလို႔မရ အိမ္ရွာမွျဖစ္မွာပါ။ ဘုရားစူး မမလံုး၀ မလိမ္ဘူး ငါးအိမ္ေလာက္ ကိုဆက္တာ ရေတာ့ရမွာ ဒီေန႔ခ်က္ခ်င္းတက္ေနလို႔ ရတာတစ္ခုမွကိုမပါဘူး အဲလိုနဲ႔အိမ္ရွာျခင္းအလုပ္ကို ရပ္လို႔မမေလဆိပ္ေျပးရေတာ့ တာေပါ့ ေအာ္တကယ္ရွာပါတယ္ မရတာပါဆို မယံုၾကဘူးလား..။ေလယဥ္တစီးလံုးလူကုန္ ပံုမွန္ခ်ိန္ထက္ မတရားေနာက္က်ျပီးမွ ထြက္လာတဲ့
သူ႔ကို္ေတြ႔ေတာ့ မမအိမ္မွာပဲထားဘို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုရဲရဲၾကီးခ်လိုက္ ေတာ့တာပါပဲ။ေလဆိပ္ထဲက ထြက္လာေတာ့ တစ္ကယ့္ကို အေနာက္တိုင္းက မင္းသားတစ္လက္နဲ႔အမတန္ မွကိုတူတာပါပဲ စဥ္းစားစမ္းမယ္မင္းၾကီးမ ဘယ္သူနဲ႔မ်ားတူေနတာတုန္း အေျဖကိုမထြက္ဘူး ဦးေႏွာဏ္က အဲဒီေလာက္ကိုေကာင္းတာ ျခာျခာလည္ေအာင္ စဥ္းစားရင္း အိမ္ေအာက္ေရာက္လာေတာ့ တယ္။
မမေလ သိတယ္တယ္ေနာ္ အပီအျပင္ကိုေၾကာ္ျငာ၀င္ထားတာေလ ဆင့္ပြားေၾကာ္ျငာဆိုေတာ့ မငယ္ထက္မသာလို႔ မျဖစ္ဘူးမဟုတ္လား ဒီနည္းမ်ိဳးစံုနဲ႔ မမရဲ့ၾကပ္ျခင္းကို ခံရဘူးတဲ့သူေတြကေတာ့ သိပ္အိေျႏၵပ်က္ပံုမရဘူး အိမ္မွာကလဲေန႔လည္ ေန႔ခင္းဆိုေတ့ လူသိပ္မစံုတာလဲပါမယ္ ရွိေနတာ ကမမအပါ၀င္ ေမာ္လျမိဳင္သူ ထား၀ယ္သူ ဒါပဲေလ သူတို႔ကလဲႏွစ္ဆယ့္ခုႏွစ္
ေက်ာ္ဆိုေတာ့ အပ်ိဳၾကီးစာရင္း၀င္ေပါ့။
အိမ္တံခါး၀ေရွ႔ေရာက္ျပီး ဘဲလ္တီးတယ္ဆို ရွန္ပူနံ႔ကေထာင္းကနဲ ႏွာေခါင္း၀ကို တိုး၀င္လာေတာ့တယ္ ဘာကိုမွန္းမသိ ရီခ်င္စိတ္က
မမ မ်က္ႏွာကိုမခ်ိဳမခ်ဥ္ ျဖစ္ေနေစတာအမွန္ပဲ ျဖတ္ခနဲတံခါးဖြင့္သံနဲ႔အတူ ရွန္ပူနံ႔ေနာက္ကေန ေကာ္ဖီနံ႔ကတိုးထြက္လာတယ္။ အေငြ႔တေထာင္းေထာင္း ထေနတဲ႔ ေကာ္ဖီခြက္ကို လက္ကကိုင္ရင္း တံခါးလာဖြင့္တဲ႔ ေမာ္လျမိဳင္သူက မမကိိုေက်ာ္ျပီး အေရာင္ေတာက္ေနတဲ႔ မ်က္လံုးေတြနဲ႔ သူ႔ကိုျပဴးျပဲ ၾကည္႔ေတာ့တာပဲ။က်မရီခ်င္တယ္ စပ္ျဖဲျဖဲျဖစ္ေနတဲ႔ က်မမ်က္ႏွာကို လွမ္းၾကည့္တယ္ ဆို က်မနဲ႔ေမာ္လျမိဳင္သူ အၾကည့္ခ်င္းဆံုတယ္ဆိုရင္ပဲ ဟန္ေဆာင္မူ႔ကင္းတဲ႔ ရန္ကုန္မွာက်ဳတာသံုးႏွစ္နည္းပါး လုပ္လာတဲ႔ ရဲ့ရင့္မူ႔ေတြနဲ႔ မမ စီေရာ္နယ္ဒိုသြားၾကိဳမယ္ဆို ဘယ့္ႏွယ့္မစၥတာဘင္းကို ၾကိဳလာခဲ႔တာတုန္းတဲ႔ ေအာင္ျမင္တဲ႔အသံရဲ့ ေနာက္မွာပဲ တဟားဟားေအာ္ရယ္သံက ကပ္လိုက္လာတယ္။ က်မဘယ္လိုမွ စဥ္းစားလို႔မရတဲ့ ကိုဧည့္သည္နဲ႔တူတဲ့ သူကမစၥတာဘင္းပါပဲ ေမာ္လျမိဳင္သူကတန္းေျပာ တဲ႔အတြက္ သူ႔ေနာက္ကေနတခြိခြိ လိုက္ရယ္ေမာရင္း ဧည့္သည္ကိုကူပါဦးဟာ လို႔က်မေျပာရေတာ့တယ္။
က်မတို႔နဲ႔ဆန္႔က်င္စြာ ေယာင္နနအူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ ကိုေရြဧည့္သည္ကေတာ့ ေလယဥ္ကြင္းက အေတြ႔အၾကံဳ သစ္ကို ရင္ခုန္ေနတုန္း ထင္ရဲ့ ေမာ္လျမိဳင္သူရဲ့တကိုယ္လံုးမွာ အလွဆံုးလို႔က်မတို႔အားလံုး သတ္မွတ္ထားတဲ႔ ပုခံုးေက်ာ္ေလာက္ ဆံႏြယ္ထူထူ အိအိေတြက ရွန္ပူနံ႔ေတြသင္းပ်ံရင္း တလြင့္လြင့္ေပါ့။ “အဟဲ ဆံပင္ေတြနဲ႔ နင္ဖ်ာေရာင္းဘို႔ၾကိဳးစား မိတယ္ေပါ့လို႔” က်မကေကာ္ဖီေဖ်ာ္ရင္း ေနာက္ေတာ့ “လူ႔အခြင့္အေရးကို ျမတ္ႏိုးတဲ့ မမ ဒါက်မအခြင့္အေရးပဲေလတဲ႔”
”မမေရအျမန္ေဖ်ာ္ အင္တာဗ်ဴးရေအာင္ဟာ” ဆိုတဲ႔ေမာ္လျမိဳင္သ့ူရဲ့စကားကို ေကာ္ဖီခြက္ ကိုင္ရင္းက်မကအတည္ျပဳတယ္။က်မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ဧည့္ခန္းထဲ ေရာက္တယ္ဆိုရင္ စေရာက္ကထဲက ေတြေတြေ၀ေ၀နဲ႔ ထိုင္ေနတဲ႔ ပံုစံမပ်က္ လက္ကေလးႏွစ္ဖက္ပူး ေပါင္ၾကားထဲထည့္ရင္း လည္ပင္းကိုလိမ္လို႔ က်မတို႔ကိုၾကည့္ျပီးျပံဳးျပတယ္။တကယ္ ဘုရားစူးရေစ႔ရဲ့ မစၥတာဘင္းမမတို႔ ဧည့္ခန္းထဲမွာထိုင္ေနေလရဲ့ “ေလဆိပ္ထဲမွာ အၾကာၾကီးပဲေနာ္ ဘာေတြအရစ္ခံရေသးလဲ” လို႔ေကာ္ဖီခြက္ ကိုခ်ရင္းက်မေမးေတာ့ “က်ေနာ့ကိုစပြန္စာေပးတဲ့သူနဲ႔ဘာေတာ္လဲလို႔ေမးတယ္ က်ေနာ့ညီမ၀မ္းကြဲဲလို႔ေျဖလိုက္တာပဲ ဘာမွေတာ့ သိပ္မရစ္ပါဘူး က်ေနာ္၀င္ဘို႔ အေပါက္ေရြးေနလို႔ ၾကာသြားတာ” ေျပာရင္း ေကာ္ဖီကိုငံု႔ေသာက္ေနတယ္။
က်မနဲ႔ေမာ္လျမိဳင္သူ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာတစ္ေယာက္ ၾကည့္ရင္း ေဟာေဟာဒိုင္းဒိုင္း ေမာ္လျမိဳင္သူက“ ရွင္ကဘယ္အေပါက္ကို
ေရြးေနတာတုန္း”ဆိုေတာ့ ေတြးေတြးဆဆ နဲ႔ေျပာေလရဲ့ “က်ေနာ့မိန္းမကမွာလိုက္တယ္ ျပံဳးျပံဳးရြင္ရြင္ မ်က္ႏွာေပးနဲ႔ မေလးလူမ်ိဳးထိုင္တဲ႔ အေပါက္ကို၀င္ဘို႔” “အယ္.ရွင္ကလူေတြေနာက္ကေန တန္းမစီဘူးလား” လို႔က်မတို႔ရဲ့ျပိဳင္တူ အေမးကို “က်ေနာ္ တန္းမစီပဲေနာက္ကေန ဟိုဘက္ဒီဘက္ေလွ်ာက္ရင္း ေလ႔လာေနတာ”“ဘယ္အခ်ိန္ထိ မ်ားေလ႔လာေနသလဲဟင္” ဆိုေတာ့ ေလယဥ္တစီးလံုးလူကုန္တဲ့အထိပဲတဲ့ “က်မတို႔ တအံ့တၾသနဲ႔ေနာက္ေတာ့ေရာ ဘယ္က၀င္ခဲ႔သလဲ ” ဆိုေတာ့ေကာင္တာက လူကသူ႔ကိုလက္ယပ္ျပီး လွမ္းေခၚတယ္တဲ့ “က်ေနာ္ သူ႔စီမသြားခ်င္ပဲ သူအတင္းေခၚလို႔ သြားရတာ တရုတ္ဗ် တရုတ္တဲ့” “သူက ဘာေျပာလဲဟင္ဆိုေတာ့” “သူေျပာတာ က်ေနာ္မွနားမလည္တာ ဗ်ာတဲ႔ က်ေနာ္ဒီကဒ္ကို ထုတ္ျပလိုက္တယ္ အိုင္ဗစ္စစ္ မိုင္စစ္စတာ လို႔ေျပာလိုက္တာပဲဗ်ာ”“က်ေနာ့ကိုဘာလုပ္လဲ ေမးတယ္ဗ်ာ့ က်ေနာ္ကအိုင္အမ္ တီခ်ာ (သူ႔ေလသံအတိုင္း) လို႔ေျဖလိုက္တာပဲတဲ့ ေနထိုင္ခြင့္တစ္လထု ေပးလိုက္တာပဲဗ်ာတဲ့ ”သူ႔လက္ထဲက က်မရဲ့မိတၱဴကဒ္ျပား ေလးကို လွမ္းယူလိုက္ရင္း “အကိုမိန္းမကဒီကိုလာဘူးသလား” လို႔က်မေမးေတာ့“ေပါက္ေပါက္ရွာရွာဗ်ာ မလာဘူးပါဘူးတဲ့” အကိုက ေက်ာင္းဆရာလား လို႔က်မတို႔ ထပ္ေမးေတာ့ “မဟုတ္ပါဘူး မိန္းမကဘာလုပ္လဲေမးရင္ တီခ်ာလို႔သာေျဖလိုက္လို႔သင္ေပး လိုက္လို႔ပါတဲ့” က်မတို႔သူ႔အနားကေနေမာ္လျမိဳင္သူ အခန္းထဲကို တြန္းရင္း တိုက္ရင္း ၀င္လာခဲ့တယ္ အခန္းေလာ့ခ်ျပီးတဲ့ ေနာက္မွာေတာ့ က်မတို႔တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာျခင္းဆိုင္ဖက္လိုက္ျပီး ေသလုေအာင္ရီၾက ေတာ့တာပဲ။ေတြ႔ၾကေသးတာေပါ့ မငယ္ရယ္ဒီတခါ နင့္အလွည့္ေသဘို႔သာျပင္ထားလို႔ မမရင္ထဲက ၾကံဳး၀ါးလိုက္ရင္း စီေရာ္နယ္ဒိုလို႔ ျဖတ္ကနဲေခါင္းထဲေရာက္လာေတာ့ ဟင့္ အင္း.လံုး၀မရေတာ့ ဘူးေမာ္လျမိဳင္သူနဲ႔ မ်က္ႏွာျခင္းဆိုင္ျပီး တဟားဟား ေအာ္ရယ္တာ က်မတို႔ တအိမ္လံုးကို သိမ့္သိမ့္တုန္ သြားေလရဲ့ အရီရပ္ျပီးတဲ့ ေနာက္မွာေတာ့ က်မ လက္ကိုင္ဖုန္းကေန ျမန္မာျပည္ မငယ္ရဲ့ ဖုန္းကိုလွမ္းေခၚလိုက္တယ္ မငယ္က “ဟီး မမ နင္နဲ႔မလတ္အတြက္ ဖူးစာရွင္ေရာက္ပီလား” ဆိုတဲ့အေမးကို “မငယ္ေလယဥ္ ကလူကုန္ေနျပီ ငါလဲဗိုက္ဆာလို႔ ေသေတာ့မယ္ နင့္လူက ထြက္မလာ ဘူးဟ” ဆိုေတာ့ မငယ္ျပဴးတူးျပာတာနဲ႔ “ဟုတ္လားဒုကၡပါပဲ ဟာ သူကအဲကြန္းတီဗီေရခဲေသတၱာ ျပင္တာမတရားေတာ္တယ္ ပညာေတာ့မတတ္ဘူး မိန္းမနဲ႔ခေလးႏွစ္ေယာက္နဲ႔ဟ ဒီမွာဒုကၡေရာက္ေနလို႔ နင္ကဒ္နဲ႔ဗီဇာ ၀င္ေပးျပီး အလုပ္ရွာဘို႔ ေလယဥ္ေပၚ တင္ေပးလိုက္တာ မေျပာတတ္မဆို တတ္နဲ႔ ဒုကၡေတာ့ေရာက္ျပီထင္တယ္ ”ဆိုတဲ့ မငယ္အသံကို ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီး နားေထာင္ျပီး “နင္သြားျပန္ၾကိဳလိုက္ဟာ ငါလဲမတတ္ႏိုင္ဘူး အင္ေဖၚေမးရွင္း ေကာင္တာကေန တဆင့္အထဲကို ငါဖုန္းဆက္ေမးျပီးျပီ သူဘာမွမေျဖႏိုဳင္လို႔ ေနာက္ဆံုးေလယဥ္နဲ႔ ျပန္တင္မယ္ေျပာတာပဲ ငါေတာင္းပန္တာ ဘယ္လိုမွမရဘူး ငါ့ကိုသူ႔ညီမလို႔ေျပာျပီး ငါ့အေၾကာင္းေမးတာ သူဘာမွမသိဘူးလို႔ ျပန္ေျပာတယ္ ငါအၾကိမ္ၾကိမ္ေတာင္းပန္ တာပဲ ငါ့ကို၀တၱရားေႏွာက္ယွက္ေနတာလားတဲ့ ေအာ္ျပီးဖုန္းခ်သြားတယ္ ငါျပန္ေတာ့မယ္ နင္လဲသြားျပန္ၾကိဳလိုက္ေနာ္ ” က်မေျပာေတာ့ “စိတ္ညစ္လို႔ ငါေသရေတာ့မယ္”လို႔ေျပာရင္း ေၾကေၾကကြဲကြဲ ဖုန္းခ်သြားတဲ့ မငယ္အသံ ေပ်ာက္သြားတဲ႔ ေနာက္မွာေတာ့ က်မလက္သီးကို ဆုပ္လိုက္ရင္း ရက္စ္ လို႔ ရင္ပြင့္ေအာင္ေအာ္လိုက္ မိေတာ့တယ္။မမနဲ႔ေမာ္လျမိဳင္သူ မ်က္ႏွာပိုးသတ္ျပီး ဧည့္ခန္းထဲကို ျပန္ထြက္လာေတာ့ သူ႔ပံုကမ်က္ႏွာငယ္ငယ္နဲ႔ ထိုင္ေနတုန္း အကိုအသက္ ဘယ္ေလာက္ရွိျပီလဲလို႔ ေမာ္လျမိဳင္သူက ေမးေတာ့ ေလးဆယ့္ငါးႏွစ္ လို႔ျပန္ေျဖတယ္။“ေလယဥ္စီးရတာ အဆင္ေျပလားလို႔”
က်မကေမးေတာ့ “ေျပပါတယ္ က်ေနာ္က မေၾကာက္တတ္ဘူး တစ္ခုပဲ က်ေနာ္က စကားသိပ္မေျပာခ်င္ပဲ ေလယဥ္မယ္နဲ႔ေျပာလိုက္ရတယ္”တဲ႔“ေအာ္ဘာေတြ ေျပာတာလဲ” လို႔ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ကေမးေတာ့ “ဟိုဗ်ာ က်ေနာ္ဆီးသြားခ်င္လို႔ ေလ အဲဒါေမးတာဗ်”“အဲဘယ္စိုးလို႔တုန္း ဘယ္လိုေမးလိုက္လဲဟင္လို႔” ေမာ္လျမိဳင္သူရဲ့ စိတ္၀င္တစား အေမးကို “ေအာ္ဗ်ာ ဒီေလာက္ကေတာ့ က်ေနာ္သင္ လာပါတယ္ဗ်ာ “ေမအိုင္စပိတူတြိဳက္လက္ပလိစ္လို႔”(သူ႔အသံထြက္အတိအက်) က်ေနာ္ေျပာေတာ့ ေလယဥ္မယ္ေလးကျပံဳးျပီး အိမ္သာကိုလွမ္းျပတယ္။ ေမာ္လျမိဳင္သူနဲ႔ က်မျဗဳန္းဆို ထိုင္ရာက ျပိဳင္တူထရင္း တစ္ေယာက္လက္တစ္ေယာက္ က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ျပီးအေျပးတပိုင္းနဲ႔ အခန္းထဲကိုေပါ့ရွင္ ေမာ္လျမိဳင္သူရဲ့ အာျဗဲနဲ႔ ေအာ္ဟစ္ ရယ္ေမာသံကို နားထဲမ၀င္ေအာင္ ပိတ္ထားရင္းက က်မရယ္ရလြန္းလို႔ အူတက္ေသေတာ့မယ္ရွင္။
အဲဒါကက်မတို႔နဲ႔ ကိုယ္ေရြဧည့္သည့္ရဲ့ ပထမဦးဆံုးေန႔ေလးရဲ့ တ၀က္ပဲ ရွိပါေသးတယ္ (စိတ္၀င္စားၾကတယ္ဆို မမ ဆက္ေရးမယ္ရွင္)က်မတို႔နဲ႔ ႏွစ္လေနသြားတဲ့ခဏ မွာေတာ့ အံ့ၾသကုန္ႏိုဳင္ဘြယ္ပါပဲ

ဆက္ရန္

Posted by Anonymous :: 11:59 PM :: 10 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------