မမ

Monday, January 5, 2009

က်မေမွွ်ာ္လင္ ့မိတဲ ့ေကာင္ေလး



အဲေကာင္ေလးေပါ ့..... က်မသိေနတာၾကာျပီ
က်မလာတိုင္း........ သူေငးၾကည္ ့ေနတာ၂ႏွစ္နီးပါးရွိလုျပီ
တခါတေလအေပါင္းအသင္းေတြနဲ ့.. တခါတေလတစ္ေယာက္ထဲ
က်မသိခ်င္လိုက္တာ.. သူဘ၀ကိုျဖတ္သန္းပံု သူ ့ရင္ထဲမွာဘာေတြရွိေနမလဲ
တကယ္ပါ.. က်မသိခ်င္ေနတာအေတာ္ၾကာေနျပီ
သူ က်မကိုသက္ရွိလူသားတစ္ဦးလို ့ေရာထင္ရဲ ႔လားလို ့.... က်မသိခ်င္ေနခဲ့တာ
က်မ မၾကည့္ေပမဲ့ က်မရဲ ႔မ်က္လံုးေထာင့္မွာလာထင္တဲ ့
ကတီၲပါနီညိဳေရာင္နဲ ့ ေျခေထာက္ေလးတစ္စံုကို.............။
သူ က်မအနားကျဖတ္သြားတဲ ့အခါတိုင္း က်မရင္ေတြေႏြးကနဲ...။
က်မ သူ႔ မ်က္၀န္းေတြကို တေမ့တေမာ ေငးၾကည့္ရင္း အေျဖရွာခ်င္မိတယ္
က်မသူကိုခ်စ္ေနျပီလား....... ဒီလိုနဲ ့က်မတို ့အခ်ိန္ေတြကုန္ဆံုးရေတာ့မွာလား
က်မစိတ္ကူးေတြမွာ.. သူ႕ပခံုးကိုမွီႏြဲ ့ျပီးလမ္းေလ်ာက္ၾကည္႕ဖူးတယ္
တစ္ခါမွမရဖူးတဲ ့ၾကည္ႏူးမွဳေတြ က်မအေတြးထဲမွာ ရခဲ ့တယ္
တေလာကလံုးမွာရွိတဲ ့အခြင့္အေရးေတြစုျပီး..က်မနဲ ့ေကာင္ေလးခ်စ္သူျဖစ္ခြင့္ ရခ်င္တယ္ ။
တစ္ေန ့ေပါ့....အဲဒီေန ့အေ၀းကသာ က်မၾကည့္ရဲခဲ႕တဲ ့ေကာင္ေလးရဲ ့အရိပ္ကိုျမင္ေနရျပီ
ခါတိုင္းနဲ ့မတူတဲ ့ေကာင္ေလးလက္ထဲမွာ က်မသိပ္ခ်စ္တဲ ့ႏွင္းဆီေတြတစ္ေပြ ့တစ္ပိုက္နဲ ့
က်မဆုေတာင္းေတြျပည္႕ခဲ ့ျပီ..... ေပ်ာ္ရႊင္မွဳနဲ ့ရင္ထဲကသတၲိေတြ အခ်စ္စြမ္းအားနဲ ့
တြန္းပို ့တာေၾကာင့္ ေကာင္ေလးအနားကိုက်မေရာက္ခဲ ့တယ္...............။
ေကာင္ေလးရယ္.........က်မတို ့ႏွစ္ေယာက္ခ်စ္သူျဖစ္ခြင္ ့ကို..
လွပတဲ ့ႏွင္းဆီေတြက ကူညီပါလိမ့္မယ္..........။
က်မရဲ ႔ရင္ထဲကစကားသံေတြအဆံုးမွာေတာ့
က်မရယ္ ႏွင္းဆီေရာင္စံုေတြရယ္ပဲ........ က်န္ေနခဲ့ေတာ့တယ္။
ႏွင္းဆီေရာင္စံုေတြအတြက္ ေကာင္ေလးကို ေပးလိုက္ရတဲ့
က်မ ရင္ထဲကႏွလံုးသားတစ္စံု ဆိုတာကို...ကတီၲပါနီညိဳေရာင္ဖိနပ္ေလး အျမဲစီးတတ္တဲ့..
အဲဒီေကာင္ေလးကို လမ္းမွာေတြ ့ရင္ေျပာျပေပးပါေနာ္..................။
မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 10:06 PM :: 1 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------