မမ

Thursday, February 12, 2009



စာဖတ္သူမ်ားရွင့္

က်မျမင္တာေတြ ့တာၾကားတာသိတာကို အရိုးသားဆံုးအပြင့္လင္းဆံုး တင္ျပခဲ ့ပါတယ္ရွင္
အဲဒီအတြက္ စာဖတ္သူမ်ားေရာက်မေရာ အေျဖတစ္ခုရခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအေပၚမွာ မလိုလားအပ္တဲ ့ေဂ်ာက္ဂ်က္ထက္ ေျပာင္ေျမာက္တဲ ့စာသားေတြနဲ ့ဟစ္ေဟာ့ အဆိုေတာ္တစ္ေယာက ္က်မစီေပါက္ကို စတိတ္စင္ သေဘာထားျပီး စာဖတ္ပရိတ္သတ္နဲ ့က်မကို ေမတၱာေရွ ့ထားျပီးလာေရာက္ေဖ်ာ္ေျဖေနတဲ ့အတြက္ မိဘအရြယ္ အကိုအရြယ္အမအရြယ္ ေမာင္ ညီမ အရြယ္မ်ားကို မ်က္ႏွာပူအားနာလို ့စီေပါက္ခဏ ျဖဳတ္ထားရျခင္းအေပၚ စာဖတ္သူမ်ားအား မေလးမစားလုပ္ျခင္းမဟုတ္ ။ ေလးစားသမႈနဲ ့ျဖဳတ္ထားရျခင္းျဖစ္ပါတယ္ရွင္ ဘာအေႏွာင္အဖြဲ ့ဘာရည္ရြယ္ခ်က္မွမပါ က်မဒီလိုသိခဲ့တာ က်မဒီလို ၾကားခဲ့တာ က်မဒီလိုျမင္ခဲ့တာ က်မေရးခြင့္ရွိတယ္ က်မေမးခြင့္ရွိတယ္ထင္လို ့ရိုးသားစြာေမး ရိုးသားစြာေရးတဲ့ေပၚမွာ ၾကားမွေနတဲ ့စာဖတ္သူေတြ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ခဲ့ရင္ ေလးစားစြာေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္ က်မရိုးသားစြာ ေရးေနဦးမွာပါ က်မစာေတြဖတ္ရင္း ဦးေႏွာက္က သူ ့အလိုလို အလုပ္လုပ္သြားပါေစ.. ဘ၀အေမာေတြေျပဘို ့ရီၾကပါစို ့

မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 10:39 AM :: 7 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------