မမ

Monday, February 23, 2009

မမန႔ဲ ခ်စ္ခ်စ္




အဲဒီေကာင္မေလး က်မဒီဆိုင္မွာ မုန္႔စားတိုင္း အျမဲဆံုေနက်....။
ကခ်င္လြယ္အိတ္အစိမ္း ခပ္ႏြမ္းႏြမ္းေလးလြယ္ျပီး ေငးေငးငိုင္ငိုင္နဲ ့တစ္စံုတစ္ရာကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတတ္တယ္ .....။
သူ၀တ္ထားတဲ ့အ၀တ္ေတြက သူ႔လြယ္အိတ္လို ခပ္ႏြမ္းႏြမ္း......။
တစ္ခါတစ္ေလ ေက်ာင္း၀တ္စံုနဲ ့........။ အသားျဖဴျဖဴ မ်က္ႏွာ၀ိုင္း၀ိုင္းေလး..............။
ရွိလွ တစ္ဆယ့္ႏွစ္ တစ္ဆယ့္သံုးေပါ့..........။ သူမ်က္လံုးေတြက ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္............။
ျမင္သလို မျမင္သလို မ်က္လံုးမ်ိဳး ........။ လက္ကေလးေတြ ေျခေထာက္ကေလးေတြက ျဖဴျဖဴသန္႔သန္႔ေလး .............။
က်မမုန္ ့စားတိုင္း သူရွိေနတတ္တယ္ ......... ။ က်မမုန္ ့တစ္၀က္ေလာက္ကုန္ျပီဆိုရင္ အေဒၚၾကီးတစ္ေယာက္ လာေခၚေရာ .............။ ေကာင္မေလး ၀မ္းသာအားရ ထလိုက္သြားေရာ .........။
က်မက အေဒၚၾကီးလို႔သာေျပာတာ ပိန္လိုက္တာ ၀ါးျခမ္းျပားကိုထပ္ အေခ်ာသပ္ထားတဲ့ ခႏၵာကိုယ္ကို ထမိန္ပတ္ထားသလိုပဲ.............။
ဆံပင္နဲနဲေလးက ျဖဴတစ္၀က္ နက္တစ္၀က္နဲ ့ဖြာရာက်ဲေနရဲ ႔..........။
တစ္ေန႔ေပါ ့.......... မုန္ ့စားျပီးလို ့လၻက္ရည္ေသာက္ေနတုန္းပဲ..........ေကာင္မေလးနဲ႔ အေဒၚၾကီး အထုပ္ေတြ အပိုးေတြနဲ႔ ေရာက္လာတယ္ .........။ က်မ အိမ္ေျပာင္းျပီထင္တယ္ဆိုျပီး လိုက္ၾကည့္ေနမိတယ္ ....။ ေကာင္မေလး မ်က္လံုးေတြ မို႔အစ္ေနတယ္.....။
မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးလဲ နီရဲေနသလို မ်က္ရည္စေတြကိုလဲ က်မျမင္ေနရတယ္ ........။ အရင္လိုပဲ ထိုင္ေနက် ေနရာေလးမွာ သူထိုင္က်န္ခဲ့တယ္........။
သမီး ဘယ္မွမသြားနဲ ့ အေမျပန္လာမယ္လို ့ ေျပာျပီး အေဒၚၾကီးထြက္သြားေလရဲ႕......။
က်မမုန္ ့စားရင္း ေငးၾကည့္ေနတယ္......။ ေကာင္မေလး လူမသိေအာင္ရိွဳက္လိုက္ မ်က္ရည္သုတ္လိုက္နဲ႔....... ။
မမ ဘယ္လိုမွ မစပ္စုရရင္ကို မေနႏိုင္ေတာ့တာ......။
ခံုပုေလးမွာ ထိုင္ေနတဲ ့ေကာင္မေလးအနား သြားရပ္ေတာ့ က်မကိုေမာ့ၾကည့္လာတယ္ ......။
ဘာလို ့ငိုေနတာလဲဆိုေတာ့ က်မကို ေခါင္းခါျပတယ္.......။
သူေခါင္းခါတိုင္း ပါးျပင္ေပၚက မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းေတြက ဘယ္ညာေရြ ႔ ေနတယ္လို႕ေတာင္ထင္မိတယ္.......။
က်မက လာဆိုျပီး သူ႔လက္ကိုဆြဲေတာ့ သူအတင္းရုန္းတယ္ ......။
က်မမုန္႔စားတဲ့စားပြဲကို အတင္းဆြဲေခၚလာတယ္ .......။
သူ႔ အထုပ္ေတြ က်မေကာက္ကိုင္ေတာ့ ထိတ္ထိတ္ျပာျပာနဲ ့မုန္ ့ဟင္းခါးေရာင္းတဲ့ အေဒၚၾကီးကို လွမ္းၾကည့္တယ္...။
က်မက အန္တီ သမီးသူ႔ကိုမုန္႔ေကၽြးမလို ့ ဟိုမွာထိုင္မလို ့ဆိုေတာ့..... က်မကို သိေနတဲ့ အေဒၚၾကီးက သြားထိုင္ သြားထိုင္ ဆိုေတာ့မွ ေကာင္မေလး ထလိုက္လာတယ္ ......။
ဘာမွေတာ့ေကၽြးလို ့မရဘူး.....။
ဒါေပမဲ ့က်မသိခဲ့ရတာေတြက သံုးႏွစ္သမီးထဲက သူ႔မိဘႏွစ္ပါးက ကြဲေနတာတဲ့ ......။
သူက အေဖနဲ႔ပါသြားျပီး...... အေဒၚေတြနဲ ့ျမင္းျခံမွာေနတာတဲ ့.....။
အခုသူ ့အေမက တရားႏိုင္လို ့ ညီအမႏွစ္ေယာက္ရွိတဲ့ထဲက သူကအေမနဲ႕ရန္ကုန္ကို လိုက္လာခဲ့တာတ့ဲ....
ရပ္ကြက္ရံုးမွာ သူ႕အေမက ေအာက္တန္းစာေရးတဲ ့.....။
သူတို ့သားအမိကို အဲဒီရံုးေဘးက မူလတန္းေက်ာင္းေလးမွာ ေက်ာင္းေစာင့္မိသားစုနဲ႔ အတူေနဘို႔ ဥကၠဌက ေျပာေပးထားသတဲ ့...။
အခု ေက်ာင္းေနာက္ဘက္မွာ ဟိုတယ္အၾကီးၾကီးေဆာက္ဖို ့ေျမတူးတာ ေက်ာင္းေလးျပိဳသြားလို ့ အခု အားလံုးဖယ္ေပးရတာတဲ့ အေမက ေနစရာသြားရွာတယ္တဲ ့....။
သူ႔နာမယ္က ခ်စ္ခ်စ္တဲ့ .....။ လူေတြ႕ရင္ ဘာေန႕သမီးလဲလို ့ေမးတတ္တဲ့က်မကို... ဗုဒၵဟူးသမီးလို ့ေျဖလိုက္တဲ့အသံက က်မရင္ကို အနက္ရိွဳင္းဆံုး တိုး၀င္သြားခဲ့တယ္ .....။
မမေလ သိတယ္ေနာ္ က်မ အဲဒီေကာင္မေလးကို အိမ္ကိုေခၚဘို ့ အၾကံထုတ္ေတာ့တာေပါ ့ ....
ေကာင္မေလးက ရွစ္တန္းတက္ရမွာတဲ့့ အိမ္ကလူေတြလက္မခံရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ....။
က်မေခါင္းပူေအာင္ စဥ္းစားရင္းနဲ ့ပဲ တို႔အိမ္မွာ လိုက္္ေနမလား ညီအမေတြခ်ည္းပဲ .....
ေနခ်င္ရင္ ငါရေအာင္လုပ္မယ္ဆိုေတာ့ ..... ေကာင္မေလးမ်က္ရည္ေတြနဲ ့ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ က်မကိုၾကည့္ေနတယ္ ....။
က်မ လိပ္စာနဲ႕ဖုန္းနံပတ္ေရးေပးျပီး ဘာျဖစ္ျဖစ္ ငါ့ကိုဖုန္းဆက္ ငါျပန္လာခဲ့မယ္ ....ဆိုျပီး သူ႔လက္ထဲကို ဖုန္းဆက္ဘို ့ ပိုက္ဆံေပးခဲ့တယ္ ။
တစ္လမ္းလံုး ေခါင္းေျခာက္ေအာင္စဥ္းစားရင္း ထမင္းစားေနတဲ့ မလတ္ကို မ်က္ရိပ္ျပျပီး တိုးတိုးေလး သတင္းထူး ေျပာစရာရွိတယ္ ဆိုေတာ့...လာခဲ့မယ္တဲ့ ....။
မလတ္လာေတာ့ က်မကိုစိတ္၀င္တစားနဲ ့ဘာထူးလဲတဲ ့ ...။
ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ဒုကၡေရာက္ေနတယ္.... နင္ကယ္မွျဖစ္မွာဆိုေတာ့ .... ဘာလို႔လဲ....ဘယ္မွာလဲ ဘာေန႔သမီးလဲ တဲ ့.... တနဂၤေႏြသမီး မို႔လို ့နင္ကိုေျပာတာေပါ့ ဗုဒၵဟူးဆိုရင္ အိမ္ေပၚေတာင္ ေရာက္ေနျပီလို႔.. က်မခပ္တည္တည္နဲ ့ေျပာေတာ့ .... ဟုတ္လားတဲ ့ ....ဒ
ငါ ညာပါ့မလားဆိုျပီး ေကာင္မေလးအေၾကာင္း ပိုပိုသာသာေျပာျပတယ္ ....။
နင္ရဲ ႔ဖြားဖက္ေတာ္တစ္ေယာက္ ဒုကၡေရာက္ေနတာ မသိမွာစိုးလို ့သတင္းေပးတာပါ.... နင္စဥ္းစားေလ တတ္ႏိုင္တာေတာ့ အကုန္ကူညီမယ္ ....။
အိမ္ကလူေတြထက္ ေကာင္မေလးအေမၾကီးကို နင္ေခါင္းထဲ ပိုထည့္ရမယ္ ျပီးရင္ ေက်ာင္းထားေပးရမယ္ စဥ္းစားေလ ဆိုျပီး မလတ္ကိုက်မ အကဲခတ္တယ္ ။
အဲဒီေကာင္မေလး အိမ္ေပၚေရာက္ေတာ ့မွာ က်မသိေနျပီ ...။
စိတ္ထဲကေတာ့ မလတ္ေရ ႏွစ္ရက္ထဲကြာတာပါဟာလို ့ေတာင္းပန္မိတယ္.....။
မလတ္ကတနဂၤေႏြ အဓိပတိဖြား က်မက ဗုဒၵဟူးရာဇ ....။
အဲလိုနဲ ့မလတ္သူငယ္ခ်င္းရဲ ႔ ညီမ၀မ္းကြဲေလး အိမ္ျပိဳသြားလို ့ေက်ာင္းတက္ခါနီးဒုကၡေရာက္ ေနလို႔ သံုးလေလာက္အိမ္မွာ ခဏထားခ်င္လို႔ .... ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္ သမီးေလးဆိုေတာ ့အေမကဇေ၀ဇ၀ါ နဲ ့ေခါင္းျငိမ့္တယ္... ။
မလတ္ကို လွည့္ပတ္ျပီး က်မမုန္႔ဆိုင္ေလးကို ေျပးတာေပါ့...။ ဟိုေရာက္ေတာ့ ေကာင္မေလး ထိုင္ေနတုန္း သူ႔ အေမ ျပန္မေရာက္ေသးဘူး......။
က်မကိုေတြ႔ေတာ့ေကာင္မေလး မတ္တပ္ထရပ္တယ္ ......။
က်မေပ်ာ္သြားတယ္ မုန္႔ေကြ်းေတာ့ စားတယ္ ....။ က်မနဲ ့အတူေနခ်င္တယ္တဲ ့.....။ ဒါေပမဲ ့အေမကေပးမွာ မဟုတ္ဘူးတဲ့........။
သူကျမင္းျခံမွာ အမွဳဆိုင္ေတာ့ သူ႔မွာေနစရာရွိတယ္........။
ေက်ာင္းထားႏိုင္တယ္ ဘာညာေျပာထားတာတဲ့ .........။
အခုသူမ်ားအိမ္မွာ ထားရတယ္ဆိုရင္ ျမင္းျခံက အဘြားတို႔ကို ျပန္ေပးရမွာတဲ ့.........။
အေဖက ေနာက္အိမ္ေထာင္နဲ႔တဲ့........။ အဲဒါေတြ အကုန္ငါစီစဥ္မယ္ .....။
နင္ေျပာရမွာ အခုအခ်ိန္ကစျပီး နင့္ကို ဘယ္သူေမးေမး တနဂၤေႏြသမီးလို ့ေျပာရမယ္ၾကားလား......... ဆိုေတာ့ ခ်စ္ခ်စ္က ေခါင္းျငိမ့္တယ္ .......။
မုန္႔ဆိုင္ကအေဒၚၾကီးနဲ႔ ေပါင္းျပီးက်မတို႔အိမ္မွာ ေနစရာမရွိေသးရင္ ခဏေနဘို႔ေျပာေပးမယ္ .........။
သမီးမိန္းကေလးေတြခ်ည္းပဲ .......။သေဘာေကာင္းတယ္ ........ သမီးလိမ္မာရင္ တစ္သက္လံုးေတာင္ ေနခြင့္ရမယ္ ဘာညာတဲ ့........။
မုန္႔ဆိုင္က အေဒၚၾကီး နားခ်တာရယ္ ။ သူအခ်ိန္မေရြး ၀င္လို႔ထြက္လို႔ရမွာရယ္......... မိန္းကေလး ညီအမ ေတြခ်ည္းပဲရယ္ .....။
ေလာေလာဆယ္ သားအမိေနစရာ ရွာမရတာေတြရယ္ ေရြးခ်ယ္စရာ မရွိတဲ ့..... ေဒၚၾကည္ဆိုတဲ ့လူတစ္ကိုယ္လံုး မာနကလြဲလို ့ဘာမွမရွိရွာတဲ့ ခ်စ္ခ်စ္အေမက......... သံုးလေလာက္ သမီးခဏေန ။ အေမအိမ္ရတာနဲ ့ ျပန္ေခၚမယ္......။ က်မသမီး အိမ္ေဖၚမဟုတ္ဘူး ေနာ္လို ့...... အထပ္ထပ္ေျပာရင္း ...... ျဖဴျဖဴစင္စင္ မ်က္လံုးျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္.... ၁၂.. ႏွစ္အရြယ္ ခ်စ္ခ်စ္ က်မတို ့ကားေပၚပါလာေတာ့ အေပ်ာ္ဆံုးက က်မပါပဲ....။
ဟား.. ဟား.. ဟား ... ညီမလိုခ်င္တဲ့ က်မရဲ႕ေအာက္မွာ က်မနဲ႔ ေန႔နံတူတဲ့ ခ်စ္ခ်စ္ကိုက်မ အရမ္းခ်စ္ခဲ့တယ္ ....။
အဲဒီ သားအမိ ႏွစ္ေယာက္စလံုး က်မတို႔ ညီအမကို မရိုးႏိုင္တဲ ့ဟာသေတြနဲ ့ေျဖေဖ်ာ္ခဲ့တယ္....။
ဘယ္သြားသြား ဘာလုပ္လုပ္ အရာအားလံုး ခ်စ္ခ်စ္မွ ခ်စ္ခ်စ္....။
ဘာ၀ယ္၀ယ္ ဘာစားစား ခ်စ္ခ်စ္အတြက္ ပါစျမဲ ....။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေတြ႔ရင္လဲ ခ်စ္ခ်စ္အေၾကာင္း အိမ္မွာေနလဲ ခ်စ္ခ်စ္နဲ ့တတြတ္တြတ္ .....။ ဆံပင္ေဖါင္းေဖါင္းေလး ညွပ္ေပးျပီ ဂါ၀န္အသစ္ေတြနဲ ့တစ္ေသြးတစ္ေမြးျဖစ္လာတဲ့ ခ်စ္ခ်စ္နဲ႔အတူ မနက္စားေနက် မုန္႔ဆိုင္မွာအတူထိုင္စားရတဲ ့အရသာက ခ်စ္ခ်စ္ေတာ့မသိ က်မအဖို႔ေတာ့ က်မအဖို႔ေတာ့ အင္မတန္မွ ေက်နပ္စရာေကာင္းတဲ့ အျဖစ္တစ္ခုပါဘဲ ....။
အိမ္နားက အလယ္တန္းေက်ာင္းေလးမွာ ေက်ာင္းအပ္ေပးခဲ့တယ္.....။
ဒါေပမယ့္ ခ်စ္ခ်စ္အေၾကာင္း တစ္ေျဖးေျဖး သိလာတဲ့အခါ ခ်စ္ခ်စ္ဟာ က်မတို ့အိမ္ရဲ႕ ဟာသဇတ္ေဆာင္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္လာခဲ့ေတာ့တယ္ ....။
တစ္ေန႕က်မစာဖတ္ေနတုန္း ခ်စ္ခ်စ္ေကာ္ဖီ လာပို႔တယ္ ...။
က်မေနာက္မလွည့္ပဲ ဘယ္ႏွစ္နာရီထိုးျပီလဲဆိုေတာ့ ခ်စ္ခ်စ္ဆီက အေျဖျပန္မရဘူး ။
က်မလွည့္ၾကည့္ေတာ့ တိုင္ကပ္နာရီ အၾကီးၾကီးကို အနားကပ္ျပီး ေသေသခ်ာခ်ာ ေမာ့ၾကည့္ေနတာေတြ႔လို႔ ....
ဟဲ့.... နင္ငါေမးေနတာ ၾကားလားဆိုေတာ့ ကိုးနာရီခြဲတဲ ့ ထိတ္ထိတ္ျပာျပာနဲ ့ေျဖတယ္....။
သိပ္မၾကာဘူး မလတ္အခန္းက ေအာ္သံထြက္လာတယ္ ...။
ေကာ္ဖီကိုဘာနဲ႔ေဖ်ာ္သလဲ .... ဘယ္သူေဖ်ာ္တာလဲဆိုေတာ့ .... ခ်စ္ခ်စ္ေဖ်ာ္သြားတာတဲ့.....။
သၾကားနဲ ့အခ်ိဳမွဳန္႔နဲ ့မွားျပီး ေဖ်ာ္လာတာခဲ့တာတဲ့ ....။
သူက လုပ္ခ်င္ကိုင္ခ်င္စိတ္ရွိတယ္ ....။ လုပ္တတ္တယ္ ...။ ေကာင္မေလးေတြ နဲ ့လုျပီးလုပ္တယ္ ....။
ခ်စ္ခ်စ္သုတ္တဲ ့ပုရြက္ဆိတ္သုတ္ ရွင္တို႔ကို ေကြ်းခ်င္တယ္.......။
သုတ္ထားတာ စားခ်င့္စဖြယ္ေလး .....။ လၻက္သုတ္ စိုစိုေလး မ်က္ေစ့ေကာင္းတဲ့က်မတို ့ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္မွ ပုဇြန္ေျခာက္မွဳန္႔ထဲက ပရြက္ဆိတ္ႏိုင္းခ်င္းကို ေတြ႔တာေလ.....။
ခ်စ္ခ်စ္ က်မတို႔နဲ ့တသက္လံုး အတူေနခ်င္တဲ့အတြက္ ..... သူၾကိဳးစားရွာတာ။
အေမကို အဖြား... အဖြား နဲ ့နင္းေပးရင္ အိပ္ေပ်ာ္ျပီး ျပဳတ္က်လို ့အေမ့ချမာ ခါးနာသြားလို႔ ေဆးခန္းတပတ္ေလာက္ကို ျပယူရေရာ....။
သ႔ူကိုၾကည့္တာ ဘာလုပ္လုပ္ စမ္းစမ္းစမ္းစမ္းနဲ ့....။
တစ္ေန႔ က်မအိမ္က ေကာင္မေလးေတြက လက္သည္းေျခသည္း ဆိုးေပးေနတာ...သူျမင္သြားတယ္ ။
ရန္ကုန္သူေတြ လက္သည္းေျခသည္း ဆိုင္မွာဆိုးၾကတယ္ .....။
ပံုလွလွေတြ အေရာင္စပ္ ပံုေဖၚဆိုးတာ .... တစ္ခါဆိုးရင္ တစ္ေထာင္ တစ္ေထာင္ႏွစ္ရာေပးရတယ္ (မႏွစ္က က်မျပန္ေတာ့ ရိုးရိုးဆိုးရင္ ေျခာက္ေထာင့္ငါးရာ.... ေျခသဲအတုတပ္
ျပီးေနာက္ဆံုးေပၚ ဒီဇိုင္းဆိုရင္ တစ္ေသာင္းႏွစ္ေထာင္တဲ့ ) ... က်မတို႔ သြားဆိုးရင္ အိမ္က ေကာင္မေလးေတြပါတယ္ ....။ သံုးေလးခါေလာက္လိုက္ျပီးရင္ ၀ါသနာပါတဲ့သူက ခဏေလးနဲ႕တတ္တယ္ ...။
အိမ္ကေကာင္မေလးေတြက လြယ္လြယ္ေလး က်မဆိုးတတ္တယ္ က်မဆိုးေပးမယ္ ဆိုျပီး သူဆိုးေပးေတာ့ ... သပ္သပ္ရပ္ရပ္နဲ ့အေတာ္လွေတာ့ သူ႔ကိုက်မတို႕က ငါးရာပဲေပးလို႔ရတယ္ ........။
သူလဲ မုန္႔ဘိုးရ........။က်မတို႔လဲ သက္သာေပါ့.......။ တစ္ေန႔မလတ္ကို ခ်စ္ခ်စ္ကဆိုးေပးတယ္.....။
ရီလိုက္ရတာ ၀က္၀က္ကြဲပဲ ......။ေတာင္ေရာက္ေျမာက္ေရာက္ ႏွစ္ေခ်ာင္းပူးဆိုးလား ဆိုးထားရဲ႕ တစ္ကယ္ေတာ့ အဲဒီေကာင္မေလးက မ်က္လံုးအလြန္တစ္ရာ မွဳန္တဲ့ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ဆိုတာ အဲဒီေန႔မွာ ေသခ်ာသြားေတာ့တယ္ .....။
မ်က္မွန္လုပ္ဘို ့ ေရြဘံုသာလမ္းေခၚသြားေတာ့ မ်က္မွန္ကိုင္းေရြးေနတဲ့ က်မနဲ ့အမလတ္နားကပ္ျပီး တိုးတိုးေလး ဖရိန္မပါတာ သူတတ္ခ်င္တယ္တဲ့ ....။
က်မတို ့ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္လို ့.... ပံုမွန္ငါးေထာင္ေလာက္နဲ ့တတ္လို႔ရမွာကို သူလိုခ်င္တဲ့ ဖရိမ္ေပ်ာက္ကို သံုးဆေလာက္ေပးျပီး လုပ္ေပးခဲ့တယ္.....။
သူက်မတို ့အိမ္ကေနရိုက္ခ်ေတာင္ မဆင္းဘူးဆိုတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြနဲ ့ အားလံုးရဲ႕ေမတၱာကို သူၾကိဳးစားယူခဲ့တယ္ ....။
အိမ္မွာအေနၾကာတဲ ့ ေကာင္မေလးေတြက သူ႔အေၾကာင္းအကုန္ သိထားေတာ့ က်မတို႔ကြယ္ရင္ သူ႕ကို အကုန္ခိုင္းတယ္ ၀ိုင္းျပီးႏိုင္ခ်င္ၾကတယ္ ...။
ဒါေပမဲ့ ခ်စ္ခ်စ္က ေနတတ္တယ္......။ အဲလိုနဲ ့ခ်စ္ခ်စ္တစ္ေယာက္ ဆယ္တန္းကို ေရာက္လာတယ္ ။
တစ္ေန႔ေပါ ့ထမင္းစားေနတုန္း သူနာမယ္ေျပာင္းခ်င္တယ္တဲ့.....။
ေက်ာင္းမွာ ခဏခဏ အစခံရလို႔တဲ့...... သူေရြးထားျပီးျပီတ့ဲ .... ။
က်မတို႔ကို သူေရြးထားတဲ့ နာမည္ကိုေျပာေတာ့ က်မတို ့ညီအမ တအံ့တၾသ ျဖစ္မိတယ္ .....။
"ရတနာရင္ၾကဴ "တဲ ့ သတင္းစာထဲမွာ တစ္လက္မ တစ္ေကာ္လံခြဲနဲ ့ပါလာတဲ ့အမည္ေျပာင္းတဲ့ ေၾကာ္ျငာေလးကို မိတၱဴကူး သူငယ္ခ်င္းေတြက္ို ေ၀ရတာ သူ႔မွာအေမာ တစ္အိမ္လံုး တစ္မ်ိဴးလံုးကေတာ့ ခ်စ္ခ်စ္ ပါပဲ ....။
အဲလိုနဲ ့ဆယ္တန္းေရာက္လာခဲ့တယ္ .....။
က်ဴရွင္ေတြေပး စာသင္၀ိုင္းေတြမွာ လိုက္သင္ရင္း ဆယ္တန္းတဖုန္းဖုန္းနဲ ့သံုးႏွစ္က်ျပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာ့ သူအိမ္ထဲ ေရာက္သြားတယ္.....။
အသားျဖဴျဖဴ ကိုယ္လံုးသြယ္သြယ္ မ်က္မွန္ေလးနဲ ့ခ်စ္ခ်စ္က က်မတို ့စီးပြားေရးမွာလဲ ခိုင္းလို႔မရ ...။
ေနာက္ဆံုးသူ ဘာ၀ါသနာပါလဲလို ့ေမးေတာ့အလွျပင္ဆိုင္တဲ့......။
သူက အူေၾကာင္ေၾကာင္ဆိုေတာ့ သူငယ္ခ်င္းဆိုင္မွာ သူ႔ကို အပ္ေပးလိုက္တယ္ ...။
သူငယ္ခ်င္းကလဲ လူယံုေကာင္းေကာင္းရျပီဆိုေတာ့ အကုန္သင္ေပးတာ ....။
အနီးကပ္ကိုထားတာ သူ၀ါသနာပါတဲ ့အလုပ္ကိုလုပ္ရင္း ခ်စ္ခ်စ္တစ္ေယာက္ တစ္ဆိုင္လံုးမွာ အေရးပါတဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာခဲ့တယ္ ...။
အဲဒီမွာပဲ သူေနတယ္ မ်က္ကပ္မွန္ နဲ ့မ်က္ေတာင္ေလးေတြေကာ့.....။
ေနာက္ဆံုးေပၚ ဆံပင္ပံုစံ ေျခသည္းလက္သည္း လွလွေလးေတြ ဆိုးထားတဲ့ ရတနာရင္ၾကဴဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးဟာ တခ်ိန္တုန္းက လမ္းေဘးမုန္႔ဟင္းခါးဆိုင္ေလးက ခံုပုေလးမွာ ထိုင္ရင္း အနာဂါတ္ ေပ်ာက္ေနခဲ့ဘူးတယ္ ...။
သူနဲ ့ပတ္သက္တဲ့ ဟာသေတြထဲက တစ္ခုေျပာျပမယ္ ...။
က်မနဲ႔ ဘုရားမွာ အတူတူ ပုတီးစိတ္ဘို ့သူလိုက္မယ္ စာေမးပြဲနီးေနလို႔တဲ့........။
ဘုရားမွာ ေန႔နံတူေတာ့ အတူတူ ထိုင္ျဖစ္တယ္ ....။
က်မက ခ်စ္ခ်စ္ ဘာစိတ္မွာလဲဆိုေတာ့ ဂုဏ္ေတာ္တဲ့.........။
ပုတီးႏွစ္ဆယ့္ခုႏွစ္ပတ္တဲ့......... ဗုေဒါၵလို ့က်မ တမိတယ္ ........။
က်မက အရဟံပဲစိတ္မွာ ေလ ........။
မစိတ္နဲ႔လို႔လဲ ေျပာလို႔မျဖစ္........။ ငါျပီးရင္ အၾကာၾကီးေစာင့္ေနရမွာလို႔ က်မေတြးျပီး........ ျပီးရင္ ကား ထဲမွာပဲ ရွိမယ္လို႔ က်မသူ႔ကို ၾကိဳေျပာထားလိုက္တယ္ ........။
အဲလိုနဲ ့က်မျပီးေတာ့ ေအာက္ဆင္းျပီး ကားထဲက ေစာင့္ေနလိုက္တယ္..... ။
က်မေရာက္ျပီး ဆယ္မိနစ္ေလာက္မွာ ခ်စ္ခ်စ္ ကားနားကို ျပန္ေရာက္လာခဲ့တယ္....။
က်မအံ့ၾသသြားတယ္........။ ျပီးျပီလား ဆိုေတာ့ .... ဟုတ္ကဲ့ မမတဲ့ ဘာစိတ္လဲဆိုေတာ့ ဂုဏ္ေတာ္စိတ္တာ တဲ့....။
ဘယ္ႏွစ္ပတ္လဲလို႔ က်မထပ္ေမးေတာ့ ႏွစ္ဆယ့္ခုႏွစ္ပတ္တဲ့.....။ က်မလဲ ဇေ၀ဇ၀ါနဲ ့ကားေမာင္းေနရင္း ပုတီးလြတ္စိတ္ၾကည့္ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးရွင့္........။
ခ်စ္ခ်စ္ကို ဂုဏ္ေတာ္တစ္ပါးကို ပုတီးတစ္လံုးက်လား ဂုဏ္ေတာ္ကိုးပါးတစ္လံုးလားဆိုေတာ့ .......။ အင္း.....တဲ ့...။
ဘာအင္းလဲ ..... နင္ဘာစိတ္ခဲ့သလဲ ဆိုေတာ့......... ဂုဏ္ေတာ္ေလတဲ့........။
ငါသိတယ္ ဘယ္လိုစိတ္လဲ ေမးေနတာ ဆိုေတာ့ မ်က္ရည္က၀ိုင္းေနျပီ က်မေမးတာကိုရပ္ျပီး အိမ္ေရာက္ေတာ့ မွ လူစံုတက္စံုေရွ႕မွာ ထပ္ေမးျပန္ေရာ.........။
အေမက ဘာျဖစ္လာၾကျပန္ျပီလဲတဲ့........။ ဂုဏ္ေတာ္ပဲေအာ္ေနတဲ ့ ခ်စ္ခ်စ္ကို မလတ္က ေရာ့ဆိုျပီး ပုတီးေပးတယ္ ။
ဘုရားစင္ေရွ႕မွာ သြားထိုင္ ဘုရားေပၚမွာစိတ္ခဲ့တဲ့အတိုင္း အသံထြက္ျပီးစိတ္ ဆိုေတာ့ ပုတီးေလးယူျပီး ဘုရားစင္ေရွ႕သြားထိုင္တယ္ ......။
မလတ္က က်ယ္က်ယ္ဆို ဘုရားစာဆိုတာ ဘာမွမျဖစ္ဘူးလို ့ေျပာေတာ့ က်မလဲ မ်က္ေတာင္တစ္ခ်က္မွမခတ္မိေအာင္ စူးစိုက္ျပီးနားေထာင္ေနတယ္ ခ်စ္ခ်စ္ရြတ္ေနတာကိုၾကားေတာ့ က်မတို႔ အံ့ၾသလြန္းလို ့ မွင္တက္မိေနတယ္.......။
ေနာက္မွ က်မကစျပီး တစ္ဟား ဟား ေအာ္ရီတာ........။
အေဖအေမ အိမ္ရွိလူကုန္ပါဆို.......။
သူ မျပီးႏိုင္မစီးႏိုင္ ရြတ္ေနတာကေတာ့ .....ဂုဏ္ေတာ္ ...ဂုဏ္ေတာ္ ...ဂုဏ္ေတာ္ ....ဂုဏ္ေတာ္ ...ပါတဲ့ရွင္...။
မလတ္ကေတာ့ တစ္ဟားဟားရီရင္း စေတြ႔တဲ့ေန႔ကတည္းက ဘယ္လိုမွ တနဂၤေႏြ သမီးမဟုတ္တာ သိပါ့ မမရယ္ .....။
နင္ရဲ႕ဖြားဖက္ေတာ္က ေတာ္ခ်က္ဟယ္လို ့...... ေထာပဏာျပဳေလရဲ ႔..........။
က်မေျပာခ်င္တာ ၀ါသနာပါရာကို လုပ္ခြင့္ရခဲ့မယ္ဆိုရင္ ခ်စ္ခ်စ္လိုေကာင္မေလးမ်ိဳးေတာင္ ေနရာတစ္ခုရတယ္ ဆိုတာပါပဲ။

စာဖတ္သူ အားလံုးကို အစဥ္ေလးစားလ်က္


မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 6:58 PM :: 18 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------