မမ

Tuesday, March 3, 2009

သံလ်ွင္





အဲဒီျမိဳ ႔ေလးကို က်မခ်စ္တယ္ ။ တစ္ကယ္ပါ သိတတ္စ အရြယ္ထဲက မွတ္မွတ္ရရကို ရင္ထဲမွာ၀င္ ေနခဲ့တာ............။ ဘာေၾကာင့္လဲ က်မကို ေမးရင္ တစ္ကယ္ကိုက်မ မေျဖတတ္ပါ ဘူး.............။ သိပ္စိတ္ ညစ္လာတဲ့ေန႔ေတြမွာဆို က်မအရြယ္ရလာတဲ့ အခ်ိန္ေတြ သံလွ်င္တံတားၾကီးေပၚကေန စက္ေလွေတြ သေဘၤာငယ္ေတြ က်မေငးၾကည့္ရင္း စိတ္ညစ္တဲ့ အခ်ိန္ေတြကို ကုန္ဆံုးေစခဲ့တယ္ ။ ဘယ္ဘက္ အျခမ္းက ေသာင္ထြန္းေနတဲ့ သဲေသာင္ေတြဆက္ေနတဲ့ေနရာကို သူငယ္ခ်င္းေတြက ျမစ္ကိုျဖတ္ျပီး လမ္းေလွ်ာက္ လို ့ ့့ရတယ္ဆိုေတာ့ က်မေလွ်ာက္ၾကည့္ဖို ့ၾကိဳးစားခဲ့ဖူးပါတယ္...။
ေနလံုးၾကီး၀င္သြားတာကို သံလွ်င္တံတားေပၚကေန အၾကိမ္ၾကိမ္လက္ျပ ႏွဳတ္ဆက္ခဲ့ဖူးတယ္.......။ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ တာ၀အထိ ကားေလွ်ာက္ေမာင္းရင္း လမ္းေဘးမွာရွိတဲ ့ႏွစ္ေယာက္ထိုင္ခံုျပာျပာေလးကို အံ့ၾသတၾကီး ကားရပ္ျပီး ၾကည့္ေနခဲ့ဖူးပါတယ္ ။
မိုးေတြတစ္ဖြဲဖြဲ က်ေနတဲ့အတြက္ က်မဆင္းမထိုင္ျဖစ္ခဲ့တာပါ ။ ေတာင္ကုန္းေလးေပၚမွာ တည္ထားတဲ့ ရွင္ေမြးႏြန္းမင္းနႏၵာဘုရားကေတာ့ က်မအတြက္ တစ္ကယ့္ကို လြမ္းေမာဘြယ္ ေနရာတစ္ခုပါပဲ ။ ေရာင္စံုမီးသီးေလးေတြနဲ ့ပူေဇာ္ထားတဲ ့ေစတီေလး ကိုအေ၀းကေနေငးရင္း ေလထဲကေန လြင့္ျပန္႔လာတဲ ့ဆည္းလည္းသံေတြကို က်မအလြတ္နီးပါး ရလုေအာင္ ႏွလံုးအိမ္ထဲမွာ သိမ္းဆည္းထားခဲ့တယ္ ။ က်ိဳက္ေခါက္ဘုရားၾကီးနား မေရာက္ခင္ တာ၀လမ္းခြဲက ေျမနီလမ္းေလးကို က်မတို ့သူငယ္ခ်င္းတစ္အုပ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ျဖတ္ေလ်ာက္ခဲ့ဖူးတယ္ .... ။ အေျပာင္အေနာက္သန္တဲ့က်မ အဲဒီေနရာေတြေရာက္တိုင္း ႏွဳတ္ဆိတ္ ေနခဲ့တယ္.... ။ ဘာေၾကာင့္လဲ က်မကိုမေမးပါနဲ ့က်မကိုယ္ က်မေတာင္ မစဥ္းစားတတ္ေအာင္ပါပဲ..........။
ရုတ္တရက္လဲ ဟိုးအရင္ကငါ့မွာ ႏွင္းဆီျခံေတြရွိတယ္လို ့က်မေျပာတတ္တယ္ ။ က်ိဴက္ေခါက္ဘုရားရဲ႕ ေစာင္းတန္းမွာ ငါႏွင္းဆီပန္းေတြ ေရာင္းဖူးတယ္လို ့လဲ က်မသူငယ္ခ်င္းေတြ နားျငီးေလာက္ေအာင္ က်မေျပာခဲ့တယ္ ။
မိုးေတြအံု ့ျပီး ညို ့မိူင္းေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြဆိုရင္ သြပ္မိုးပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ေလးတစ္ခုရဲ ႕ေရွ ႕ကေန ေကြ႔၀ိုက္ရွည္လ်ားတဲ့ ေျမနီလမ္းေလးကို အိမ္တစ္စက္ျမိတ္ေအာက္မွာထိုင္ရင္း ေမွ်ာ္ေငးေနခဲ့ဖူးတယ္လို႔ က်မေတြးမိတယ္ ၊ ဘယ္ေလာက္မ်ား တိက်လိုက္သလဲဆိုရင္ က်မအေတြးေတြထဲမွာ ျခံစပ္ကၾကိဳးတန္းမွာ လွမ္းထားတဲ့ အက်ီေတြ ငါရုပ္ရဦးမွာလို ့အေတြးေတြထဲမွာကို ရွိေနခဲ့ပါတယ္ ။
သံလ်င္ဘုရားပြဲတိုင္း က်မေရာက္ေအာင္သြားတယ္ ။ ပြဲေစ်းတန္းကသနပ္ခါးသည္ေတြအားလံုး က်မကိုမွတ္မိေနဆဲပဲ ။ က်မအရပ္ေလာက္ ရွိတဲ့ သနပ္ခါးပင္ေတြကို ပြဲေစ်းတတန္းလံုး ေခါက္တံု ့ေခါက္ျပန္ ေရြးရင္း ေစ်းဆစ္ျပီး၀ယ္တတ္တဲ့က်မ ကို ျပန္ေရာင္းဖို႕လားလို ့ေမးတဲ့ သနပ္ခါးသည္ အေဒၚၾကီးေတြကို ရယ္ေမာရင္း သိမ္ၾကီးေစ်းမွာ က်မသနပ္ခါးဆိုင္ရွိတယ္ လို ့ျပန္ေျပာတတ္ခဲ့တယ္ ။
ဘာလို ့မ်ား ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ေတြ မမေရးပါလိမ့္ မေမးၾကနဲ ့ရွင္ ။ က်မမေျဖတတ္ဘူး ရန္ကုန္က သူငယ္ခ်င္းေတြ သံလ်င္ဘုရားပြဲသြားျပီး သနပ္ခါး၀ယ္မယ္ဆိုတဲ့ သတင္းရယ္ စကၤာပူတစ္ႏိုင္ငံလံုး ညိွဳ့မိူင္းေနတဲ့ ဒီေန ့ရာသီဥတုရယ္ေၾကာင့္မ်ားက်မ ေရးမိတာလား က်မကိုယ္ က်မေတာင္ တစ္ကယ္မသိ တာပါ။

မမ

Labels:


Posted by Anonymous :: 6:31 PM :: 3 Comments:

Post / Read Comments

---------------oOo---------------